ΣΤΟΧΟ αύξησης των πωλήσεων των πολυκαταστημάτων Bhs, σε ποσοστό της τάξης του 28%, προκειμένου να ανταγωνιστεί τις λοιπές εταιρείες λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένης και της Marks & Spencer Group Plc, θέτει ο Βρετανός δισεκατομμυριούχους, Philip Green.
O Green, ο οποίος τον Ιούλιο εγκατέλειψε το σχέδιο εξαγοράς ύψους 9,1 δισ. λιρών Αγγλίας της Marks & Spencer, ανακοίνωσε ότι η αλυσίδα των 162 καταστημάτων της Bhs, μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στα 250 εκατ. λίρες (446 εκατ. δολ.) ανά τετραγωνικό πόδι από 200 λίρες. Η Bhs λειτουργεί συνολικά καταστήματα έκτασης 4,5 εκατ. τετραγωνικών ποδών και είχε ετήσιες πωλήσεις ύψους 882,2 εκατ. λιρών Αγγλίας κατά την οικονομική χρήση του 2003.
Ο Green, ο οποίος είναι επίσης ιδιοκτήτης των καταστημάτων Dorothy Perkins και Top Shop, προσπαθεί να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τις άλλες εταιρείες λιανικής πώλησης, αλλά και από την Marks & Spencer, καθώς δεν κατάφερε να την αποκτήσει. Φέτος, τα πολυκαταστήματα Bhs θα κάνουν την πρώτη τους διαφημιστική καμπάνια, ενώ θα γίνει και η ανακαίνισή τους.
Σημειώνεται, ότι οι λιανικές πωλήσεις στη Βρετανία μειώθηκαν τον Αύγουστο, φθάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Μάρτιο του 2003, καθώς οι κακές καιρικές συνθήκες, κράτησαν μακριά τους καταναλωτές από τα καταστήματα, ενώ τα υψηλότερα επιτόκια δανεισμού, περιόρισαν τη ζήτηση για πιστώσεις, σύμφωνα με την έκθεση της Confederation of British Industry. Ο όμιλος, είναι ο μεγαλύτερος της Βρετανίας και κάνει έρευνες σε 222 επιχειρήσεις.
Η Marks & Spencer, της οποίας οι πωλήσεις στα καταστήματα που έχει ανοίξει εδώ και ένα έτος, μειώθηκαν για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, δεν θα απαντήσει άμεσα στις πρωτοβουλίες του Green, σύμφωνα με την εκπρόσωπό της Sue Sadler.
«Ο,τι κάνει ο Philip Green είναι καλό για τις επιχειρήσεις του. Εμείς κάνουμε ό,τι είναι καλό για την πελατεία μας», είπε. Η Marks & Spencer έχει πωλήσεις 559 εκατ. λιρών Αγγλίας, ανά τετραγωνικό πόδι.
Ο Green σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 20 εκατ. λίρες για τον εκσυγχρονισμό των 50 μεγαλυτέρων πολυκαταστημάτων Bhs μέχρι τα μέσα του Οκτωβρίου, ενώ ήδη έχει εκσυγχρονίσει 18 άλλα μικρότερα καταστήματα.
Για την πρώτη διαφημιστική τους καμπάνια τα Χριστούγεννα, θα δαπανήσει τουλάχιστον τρία εκατ. λίρες. Διαφημίσεις θα γίνουν στην τηλεόραση, ενώ θα τυπωθούν και αφίσες με το σλόγκαν : «Feel Bhs». Υπενθυμίζεται, ότι ο Green, προσέλαβε την Stephanie Ghen, η οποία παραιτήθηκε από τη θέση της υπεύθυνης σχεδιασμού γυναικείων ενδυμάτων της Debenhams Ltd. στη Βρετανία και τώρα έχει αναλάβει την ανάλογη θέση στα Bhs.