Χαμηλότερα των προσδοκιών ήταν τα κέρδη της Hennes & Mauritz, της Νο2 αλυσίδας καταστημάτων στον χώρο της μόδας παγκοσμίως, στο πρώτο τρίμηνο χρήσης, εξαιτίας των επενδύσεων στις οποίες προέβη σε online υποδομές προκειμένου να καταστεί ανταγωνιστικότερη.
Χαμηλότερα των προσδοκιών ήταν τα κέρδη της Hennes & Mauritz, της Νο2 αλυσίδας καταστημάτων στον χώρο της μόδας παγκοσμίως, στο πρώτο τρίμηνο χρήσης, εξαιτίας των επενδύσεων στις οποίες προέβη σε online υποδομές προκειμένου να καταστεί ανταγωνιστικότερη.
Τα χειρότερα του αναμενόμενου αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με τα ισχυρά μεγέθη που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα η Inditex – ιδιοκτήτρια, μεταξύ άλλων, των Zara, Massimo Dutti και Bershka.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, τα προ φόρων κέρδη της H&M αυξήθηκαν κατά 8% στα 3,5 δισ. σουηδικές κορόνες (542 εκατ. δολ.) στο τρίμηνο μέχρι τον Φεβρουάριο - χαμηλότερα και από την κατώτερη πρόβλεψη των οικονομολόγων.
Ο σουηδικός όμιλος απέδωσε τα αδύναμα αποτελέσματα εν μέρει στις επενδύσεις στο IT και σε online συστήματα.