Γεωστρατηγικός στόχος έχει καταστεί η Ελλάδα για την Procter & Gamble η οποία ως απώτερο σκοπό έχει μέσω της συνεργασίας της με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την γρηγορότερη, οικονομικότερη και πιο οικολογική μεταφορά των προϊόντων της στην Κεντρική Ευρώπη.
Αναδημοσίευση από τη «Ναυτεμπορική»
Γεωστρατηγικός στόχος έχει καταστεί η Ελλάδα για την Procter & Gamble η οποία ως απώτερο σκοπό έχει μέσω της συνεργασίας της με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την γρηγορότερη, οικονομικότερη και πιο οικολογική μεταφορά των προϊόντων της στην Κεντρική Ευρώπη.
Η εταιρεία επενδύει στην Ελλάδα στο πλαίσιο μιας στρατηγικής με επίκεντρο ανθρώπινο δυναμικό, τιμές και καινοτομία, δαπανώντας περισσότερα από 50 εκατ. ευρώ την τελευταία πενταετία για την ανάπτυξη Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας, καθώς και για την επέκταση του κέντρου διανομής που διαθέτει στον Ασπρόπυργο, το οποίο υιοθετεί την αιχμή της σύγχρονης τεχνολογίας.
Τα παραπάνω προκύπτουν από συνέντευξη που παραχώρησε στην "Ν" ο Έλληνας Διευθύνων Σύμβουλος της Εφοδιαστικής Αλυσίδας για το παγκόσμιο δίκτυο της P&G (Global Product Supply Officer) κ. Γιάννης Σκούφαλος.
Στη συνέντευξή του ο κ. Σκούφαλος εξηγεί γιατί ο μεγαλύτερος όμιλος καταναλωτικών προϊόντων στον κόσμο επέλεξε την Ελλάδα για να επενδύσει στην έρευνα και στην καινοτομία, δημιουργώντας το 3ο Κέντρο του μετά τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Το Κέντρο αυτό αποτελεί ένα από τα πιο εξελιγμένα και υψηλών προδιαγραφών διανεμητικά κέντρα της P&G παγκοσμίως και χρησιμεύει σαν εργαστήρι καινοτομίας για το παγκόσμιο δίκτυο Logistics της εταιρείας.