ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 4,7%, σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της τρίτης σε μέγεθος παραγωγού οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, Pernod Ricard SA, μετά την αύξηση της ζήτησης στην Ασία για το ουΐσκυ Chivas Regal και το κονιάκ, Martell.
Τα καθαρά της κέρδη αναρριχήθηκαν στα 169 εκατ. ευρώ (208 εκατ. δολ.) έναντι 161,5 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στο Παρίσι. Πέντε οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News, εκτιμούσαν ότι κατά μέσον όρο, τα κέρδη της θα ανήρχοντο σε 172 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 5%, φθάνοντας στο 1,57 δισ. ευρώ.
Ο επικεφαλής της εταιρείας, Patrick Ricard, έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην αναζωογόνηση της ζήτησης του Chivas Regal και του Martell, από τότε που η Pernod-Ricard απέκτησε τα δύο σήματα πριν από δύο χρόνια από την πρώην Seagram Co. Η γαλλική παραγωγός ποτών, ανακοίνωσε, ότι οι φορτώσεις για το Chivas, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 11% το πρώτο εξάμηνο και του Martell κατά 8%. Η μεγαλύτερη ζήτηση σημειώθηκε στην Ασία, ισορροπώντας έτσι την κατάσταση, αφού η ζήτηση στη Γαλλία είναι στάσιμη.
«Τα κερδοφόρα σήματα είχαν ιδιαίτερα καλή επίδοση, με πρώτο το Chivas και το κονιάκ καλής ποιότητας», ανέφερε ο Cyril Freu, αναλυτής της CDC Ixis στο Παρίσι, ο οποίος κατατάσσει τη μετοχή της εταιρείας στο «add», πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της.
Η Pernod, ανακοίνωσε ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα αυξηθούν από 8% έως 10% στο σύνολο του έτους, έναντι 7% που προέβλεπε νωρίτερα. Η πρόβλεψη δεν περιλαμβάνει την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και τις εξαγορές.
Το πρώτο εξάμηνο, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 0,6%, φθάνοντας στα 283 εκατ. ευρώ.