Τα σχέδια αξιοποίησης των ελληνικών πρεσβειών για την προσέλκυση νέων επενδύσεων παρουσίασε ο γ.γ. Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων σε νέους επιχειρηματίες.
Σειρά πρωτοβουλιών με στόχο τη μετατροπή των ελληνικών πρεσβειών σε selling points παρουσίασε σήμερα σε νέους επιχειρηματίες ο γ.γ. Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων, Παναγιώτης Μίχαλος.
Ο κ. Μίχαλος εξέφρασε τη στήριξη της κυβέρνησης στις καινοτόμες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και προσκάλεσε τους νέους επιχειρηματίες στις αποστολές που διοργανώνει η Γενική Γραμματεία στο εξωτερικό.
«Το κράτος πρέπει να περιορίσει τα εμπόδια και να ανοίξει πόρτες στο εξωτερικό», σημείωσε ο κ. Μίχαλος ανακοινώνοντας την δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού ενημέρωσης και υποστήριξης εξωστρεφών επιχειρηματιών στην Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Εξωτερικών.
Κατά τη συνάντηση του κ. Μίχαλου με 35 νέους επιχειρηματίες εξετάστηκε, μεταξύ άλλων, η παραγωγική οικονομική διπλωματία και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας μέσα από την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Εκπρόσωποι των Google, Altervision A.E. & ΕΤΑΜ Α.Ε, Hellenic Award, Fereikow -Helix, Trip2Taste, Fava, Thisially-Doiteco project, Evyp, People for Βusiness, Close the Loop, Collections Helleniques, Philippakis art, Poseadon, PlusΕnergy lab, Boroume, SociaLab, Algean group, Gommyr Power Networks, Simply Burger, Obrela, Euractiv, Stella Mare, ΙforU, Cremer Law μεταξύ άλλων παρουσίασαν από την πλευρά τους τα δικά τους επιχειρηματικά πλάνα με έμφαση στον πολιτισμό, τον τουρισμό, την αγροτική οικονομία, την ενέργεια, την υψηλή τεχνολογία και την ναυτιλία.