Οικονομία & Αγορές
Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2004 13:40

Bang & Olufsen: Νέα προϊόντα, αύξηση των κερδών

ΚΕΡΔΗ το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, αποτέλεσμα της παραγωγής νέων προϊόντων, όπως οι επίπεδες οθόνες τηλεοράσεων, εμφάνισε η δανέζικη εταιρεία, παραγωγής τηλεοράσεων και στέρεο, αξίας τουλάχιστον 25.700 δολ. το κομμάτι, Bang & Olufsen A/S.

Τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν σε 6,4 εκατ. κορώνες (ένα εκατ. δολ.), το τρίμηνο που έληξε τον Αύγουστο, έναντι ζημίας που εμφάνισε πριν από ένα χρόνο, ύψους 25,4 εκατ. κορώνες, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, που διενεμήθη στο Χρηματιστήριο της Κοπεγχάγης, Stockwise. Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 13%, φθάνοντας τα 725,6 εκατ. κορώνες.

Η εταιρεία, που εδρεύει στο Στρούερ, της Δανίας, παρουσίασε φέτος το συμπαγές ηχείο BeoLab 3 και το οπτικο-ακουστικό σύστημα BeoCenter 2, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, καθώς η δαπάνες στην Ευρώπη για είδη πολυτελείας και ακριβές ηλεκτρικές οικιακές συσκευές, παραμένουν στάσιμες. Ο επικεφαλής της εταιρείας, Torben Ballegaard Soerensen, έχει δηλώσει στο παρελθόν, ότι τα έσοδα της εταιρείας θα σημειώσουν αύξηση κατά την τρέχουσα χρήση, μετά από μείωση κατά 9,1%, κατά την προηγούμενη.

Η Bang & Olufsen διατήρησε την πρόβλεψή της για τα προ φόρων κέρδη στο σύνολο της χρήσης, από 360 έως 390 εκατ. κορώνες και με βάση τη συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων. Τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας το τρίμηνο ανήλθαν σε 9,9 εκατ. κορώνες έναντι προ φόρων ζημιών, 35,6 εκατ. κορώνες πριν από ένα χρόνο.

Η εταιρεία άρχισε να πουλά την BeoVision 4-50 – τηλεόραση με επίπεδη οθόνη των 50 ιντσών, το τρίμηνο.

Οι μετοχές της αναρριχήθηκαν 12,5 κορώνες, ποσοστό 3,5%, φθάνοντας στις 367,5 κορώνες η μία, στις 11:52' π.μ., ώρα Κοπεγχάγης, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να φθάσει τα 4,5 δισ. κορώνες. Συνολικά την χρονιά που πέρασε η μετοχή της Bang & Olufsen, κέρδισε ποσοστό της τάξης του 52%, έναντι αύξησης 1,4% των 16 μετοχών των εταιρειών , που απαρτίζουν τον δείκτη Europe Home Furnishings.

Μέσα στα άμεσα σχέδιά της είναι η αύξηση του αριθμού των καταστημάτων κατά 30 έως 40. Το πρώτο εξάμηνο άνοιξε δύο στην Κίνα, το ένα στην περιφέρεια Γκουανγκντόνγκ και το άλλο στη Σαγκάη, ενώ μέχρι το τέλος του 2004 θα ανοίξει και ένα στο Πεκίνο.

Η Bang & Olufsen, της οποίας η κυριότερη αγορά που δραστηριοποιείται είναι η βρετανική, μετά την δανέζικη και την γερμανική, πουλά τα προϊόντα της, τηλεοράσεις, ηχεία, ηχοσυστήματα, DVD, σε περίπου 1.300 καταστήματα σε 40 χώρες του κόσμου. Μερικά από τα μοντέλα που έχει σχεδιάσει, εκτίθενται στο Mουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Ν. Υόρκης.