Την άποψη ότι η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης δεν θα πρέπει να αφορά στην πώληση μετοχών του οργανισμού αλλά στην παραχώρηση χρήσεων εξέφρασε από το βήμα του συνεδρίου του Economist στη Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος της πόλης, Γ. Μπουτάρης.
Την άποψη ότι η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης δεν θα πρέπει να αφορά στην πώληση μετοχών του οργανισμού αλλά στην παραχώρηση χρήσεων εξέφρασε από το βήμα του συνεδρίου του Economist για την ελληνική προεδρία της Ε.Ε. στη Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος της πόλης, Γ. Μπουτάρης.
«Έχουμε μείνει πίσω, κάθε μέρα που καθυστερούμε, η Θεσσαλονίκη χάνει σε ανταγωνιστικότητα», διαπίστωσε ο κ. Μπουτάρης, ο οποίος προέτρεψε την Κομισιόν να πιέζει περισσότερο την ελληνική κυβέρνηση να λαμβάνει πιο γρήγορα αποφάσεις σε αντίστοιχα θέματα.
Σε διάλογο με τον Επίτροπο Μεταφορών Σιμ Κάλας, ο κ. Μπουτάρης έλαβε την απάντηση ότι οι ακριβείς συνθήκες ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης δεν είναι ευρωπαϊκό θέμα, καθώς η Κομισιόν δεν βάζει όρους, αλλά θέτει το γενικό πλαίσιο με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και την προώθηση της ανάπτυξης.
Επίσης, ο κ. Μπουτάρης παρατήρησε ότι, σε αντίθεση με το παρελθόν της πόλης ως μεγάλου μεταφορικού και κατʼ επέκταση εμπορικού και χρηματοπιστωτικού κέντρου, σήμερα η πόλη είναι απομονωμένη από τα ελληνικά νησιά και από άλλες χώρες, κυρίως στον τομέα της μεταφοράς ανθρώπων.