Σε ένα «ράλι» αξιών έχουν επιδοθεί τους τελευταίους 12 μήνες πολλές ναυτιλιακές εταιρείες και hedge funds, που επενδύουν διαρκώς σε νέα πλοία, βάζοντας σε κίνδυνο όμως την αγορά από το 2016 και μετά.
Αναδημοσίευση από τη «Ναυτεμπορική»
Σε ένα «ράλι» αξιών έχουν επιδοθεί τους τελευταίους 12 μήνες πολλές ναυτιλιακές εταιρείες και hedge funds, που επενδύουν διαρκώς σε νέα πλοία, βάζοντας σε κίνδυνο όμως την αγορά από το 2016 και μετά.
Οι τιμές των πλοίων που βρίσκονται σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, αλλά και οι θετικές προοπτικές της αγοράς για το 2014 και το 2015 έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον των hedge funds και των private equities, τα οποία εισέρχονται στη ναυτιλιακή βιομηχανία, σε συνεργασία τις περισσότερες φορές με ναυτιλιακές εταιρείες.
Δείχνουν, δε, προτίμηση στους Ελληνες εφοπλιστές, λόγω και την παγκόσμιας πρωτοπορίας τους στον κλάδο. Εικάζεται μάλιστα ότι στην «Ακτή Μιαούλη» έχουν «κατέβει» περίπου 50 μικρά και μεγάλα funds.
Οι κινήσεις αυτές, όμως, έχουν προκαλέσει την έντονη ανησυχία μιας μερίδας της ναυτιλιακής κοινότητας, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις της εκ νέου μεγέθυνσης του order book, ειδικά για τα bulkers που θα πέσουν στο νερό μετά το 2016.