Επίκαιρα θέματα που αφορούν στην εξέλιξη της φαρμακοβιομηχανίας θα συζητηθούν στο 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, με θέμα «Επιμόρφωση - Αναμόρφωση - Μεταμόρφωση», που ξεκίνησε σήμερα και ολοκληρώνεται στις 13 Φεβρουαρίου.
Επίκαιρα θέματα που αφορούν στην εξέλιξη της φαρμακοβιομηχανίας θα συζητηθούν στο 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, με θέμα «Επιμόρφωση - Αναμόρφωση - Μεταμόρφωση», που ξεκίνησε σήμερα και ολοκληρώνεται στις 13 Φεβρουαρίου. Το Συνέδριο το διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (ΕΕΦαΜ).
Στη σχετική συνέντευξη Τύπου οι εισηγητές κ. Γεώργιος Καλαφατάκης, πρόεδρος Δ.Σ. Ε.Ε.Φα.Μ, Κωνσταντίνος Φρουζής, πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής 9ου Συνεδρίου, πρόεδρος ΣΦΕΕ, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής Novartis, Δημήτριος Δέμος, πρόεδρος ΠΕΦ & αντιπρόεδρος DEMO, παρουσίασαν τους στόχους, τις κυριότερες ομιλίες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου και τις επιδιώξεις του.
Το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ θα πραγματοποιηθεί στο ΘΕΑΤΡΟΝ Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και θα συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές από την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους, ώστε να εξασφαλιστεί η διενέργεια ουσιαστικών συζητήσεων για τα πιο επίκαιρα θέματα για την φαρμακευτική βιομηχανία.
Ανάμεσα στους ξένους ομιλητές θα είναι η Sarah Rickwood, Director IMS Europe Thought Leadership Team, που θα αναφερθεί στο πως διαμορφώνεται η φαρμακευτική αγορά στο μέλλον, και ο Emiliano Gummati, Vice President Digital Engagement Solutions Cegedim Group, ο οποίος θα μιλήσει για το Multichannel Marketing και για τις αλλαγές στο φαρμακευτικό επιχειρείν από την χρήση των νέων τεχνολογιών.
Παράλληλα, με στόχο την εξωστρέφεια και τη δημιουργία ερεθισμάτων για έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου καινοτόμες πρακτικές Μάρκετινγκ από άλλους επιχειρηματικούς κλάδους.