ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ επίπεδα, σε χρονικό διάστημα 13 ετών, υποχώρησε τον Σεπτέμβριο η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Ιαπωνία, καθώς ο κόσμος έγινε πιο απαισιόδοξος για τις προοπτικές της απασχόλησης και των εισοδημάτων του.
Η εμπιστοσύνη μεταξύ των νοικοκυριών, με δύο ή περισσότερα μέλη, μειώθηκε στο 46,1 από 49,2 που ήταν τον Αύγουστο, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση. Ο δείκτης κάτω από το 50, καταδεικνύει, ότι, οι απαισιόδοξοι υπερβαίνουν τους αισιόδοξους.
Η απροσδόκητη αύξηση της ανεργίας, υπαγορεύει την προσοχή μεταξύ των καταναλωτών, των οποίων οι δαπάνες αποτελούν περίπου το 60% της δεύτερης σε μέγεθος οικονομίας στον κόσμο. Οι δαπάνες, υστερούν τα οκτώ τελευταία χρόνια, αποτέλεσμα της μείωσης των μισθών, καθιστώντας ακόμη πιο δύσκολη την αύξηση των πωλήσεων των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης και της αλυσίδας των εστιατορίων, Global Dining Inc.
Η μείωση κατά 9,8% του δείκτη Nikkei το τελευταίο τρίμηνο, επηρέασε αρνητικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σήμερα, ο δείκτης έχανε 1,2%, φθάνοντας στις 11.064,44 μονάδες, στις 2:21' μ.μ., ώρα Τόκυο.