Εγκρίθηκαν από το δ.σ. του ΟΑΣΑ και οι τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση. Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών.
Εγκρίθηκαν από το δ.σ. του ΟΑΣΑ και οι τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση. Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών.
Οι εταιρείες που υπέβαλαν Οι δεσμευτικές προσφορές που εγκρίθηκαν υποβλήθηκαν από τις ακόλουθες εταιρείες:
1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ
2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου προβλέπεται να είναι σημαντικά, καθώς οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και στην φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης.
Τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από τον δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό.
Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ.