Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 03 Νοεμβρίου 2004 10:48

Τηλεπικοινωνιακές λύσεις για τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες

Εξειδικευμένες τηλεπικοινωνιακές «λύσεις» για άτομα με δυσκολία Ακοής και Όρασης, που διατίθενται μέσω του Δικτύου Καταστημάτων ΟΤΕ, παρουσιάστηκαν σήμερα σε κοινή συνέντευξη Τύπου από τον ΟΤΕ και την εταιρεία Biorehab Hellas.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του ΟΤΕ, πρόκειται για συσκευές που χρησιμοποιούν τεχνολογίες υποβοήθησης της ακοής, ανάμεσα στις οποίες και την DirectVibe, η οποία αποτελεί μια διεθνώς βραβευμένη εξέλιξη στη μετάδοση του ήχου μέσω του κρανίου. Ο χρήστης αρκεί να ακουμπήσει απαλά το ακουστικό του τηλεφώνου σε οποιοδήποτε σημείο του κεφαλιού, και θα ακούσει πεντακάθαρα τον ήχο του συνομιλητή του. Η τεχνολογία αυτή βασίζεται στην αρχή της οστεοφωνίας, σύμφωνα με την οποία οι παλμικές δονήσεις πάνω στο κρανίο, μεταφέρουν τον ήχο, παρόμοια με την κοινή ακουστική μετάδοσή τους, στο έσω αυτί, στο ακουστικό νεύρο και τελικά στον εγκέφαλο.

Ο ΟΤΕ, όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του, έχει δημιουργήσει στα νέα του καταστήματα, τις προϋποθέσεις εκείνες που θα επιτρέψουν στα άτομα με κινητικές δυσκολίες να εξυπηρετηθούν από το προσωπικό του καταστήματος.

Επίσης έχει καθιερώσει χαμηλό τηλεφωνικό τιμολόγιο για άτομα με:

· βαριά κινητική αναπηρία

· νεφροπαθείς τελικού σταδίου

· τυφλούς, κωφούς και

· άτομα με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%.

Επιπλέον, ο ΟΤΕ διαθέτει την υπηρεσία «ΤΗΛΕΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 24 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ». Οσοι εγγράφονται στην υπηρεσία αυτή έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν με το Κέντρο ¶μεσης Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ (Call Center), το οποίο είναι στελεχωμένο με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό για την παροχή βοήθειας.