Τα κέρδη προ φόρων της TIM Hellas για το εννεάμηνο 2004 διαμορφώθηκαν στα 97,0 εκατ. ευρώ έναντι 120,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2003.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα € 58,2 εκατ. έναντι € 71,9 εκατ. για το 2003.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ήταν € 196,4 εκατ. σε σύγκριση με € 209,7 εκατ. για το αντίστοιχο διάστημα του 2003, επηρεαζόμενα αρνητικά από τα μειωμένα τέλη τερματισμού κλήσεων από σταθερό προς κινητό, από το αυξημένο διαφημιστικό κόστος της εταιρείας για την αλλαγή της εμπορικής της επωνυμίας (rebranding), η οποία ανήλθε σε € 17,5 εκατ. και το μεγαλύτερο μέρος της δαπανήθηκε στη διάρκεια του α’ εξαμήνου της χρονιάς.
Επίσης επηρεάστηκε αρνητικά από τις αυξημένες προβλέψεις για νομικές απαιτήσεις, εξαιτίας του επιπλέον ποσού των € 5,4 εκατ. για την υπόθεση της Mobitel που ενεγράφη στο τρίτο τρίμηνο του 2004.
Ως αποτέλεσμα, το περιθώριο EBITDA στα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκε στο 30,5% για την περίοδο έναντι 34,5% για το εννεάμηνο του 2003.
Εξαιρουμένου του κόστους για την αλλαγή εμπορικής επωνυμίας καθώς και την επιπλέον πρόβλεψη για την υπόθεση της Mobitel, το EBITDA για το εννεάμηνο του 2004 θα σημείωνε ετήσια αύξηση κατά 4,6% φτάνοντας τα € 219,3 εκατ. και το περιθώριο EBITDA στα συνολικά έσοδα θα είχε διαμορφωθεί στο 34,0%.
Τα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα € 104,5 εκατ. και αντιπροσωπεύουν το 17,3% των εσόδων από υπηρεσίες, σε σύγκριση με τα € 128,6 εκατ. για το εννεάμηνο του 2003, επίσης επηρεασμένα από τα υψηλότερα κόστη αποσβέσεων εξαιτίας της συνεχούς αύξησης των παγίων στοιχείων της εταιρείας όπως και από την έναρξη απόσβεσης της άδειας κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (UMTS) στις αρχές του 2004, με κόστος απόσβεσης της αδείας για την περίοδο € 5,9 εκατ.
Τα συνολικά λειτουργικά έσοδα για το εννεάμηνο του 2004 ανήλθαν στα € 644,7 εκατ., σημειώνοντας άνοδο 6,2% σε σχέση με τα € 607,3 εκατ. για το αντίστοιχο διάστημα του 2003. Τα έσοδα από υπηρεσίες ανήλθαν σε € 605,4 εκατ., αυξημένα κατά 5,3% σε ετήσια βάση.
Η αύξηση στα συνολικά λειτουργικά έσοδα της εταιρείας οφείλεται κυρίως σε:
· υψηλότερα έσοδα από μηναία πάγια τέλη, τα οποία σημείωσαν ετήσια αύξηση 28,9%, ενισχυμένα από τους συνδρομητές με οικονομικά πακέτα προπληρωμένου χρόνου που είναι και τα πλέον προσοδοφόρα
· αύξηση των εσόδων από τέλη τερματισμού κλήσεων από κινητό προς κινητό (+40,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα), ως αποτέλεσμα αυξημένης τηλεπικοινωνιακής κίνησης αλλά και υψηλότερων τελών διασύνδεσης
· ενισχυμένες πωλήσεις κινητών συσκευών, οι οποίες σημείωσαν ετήσια αύξηση 20,6% και έφτασαν τα € 39,3 εκατ.
Οι καθαρές δανειακές υποχρεώσεις στο τέλος Σεπτεμβρίου 2004 ήταν μειωμένες στα € 151,7 εκατ., αντί € 167,3 εκατ. στο τέλος του 2003.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου 2004 αντικατοπτρίζουν την μεταβατική περίοδο στην οποία βρίσκεται η ΤΙΜ Hellas καθώς οι πρωτοβουλίες για την αλλαγή επωνυμίας και την προσφορά υπηρεσιών UMTS σε συνδυασμό με την ένταση του ανταγωνισμού και την αυστηρότερη ρύθμιση της αγοράς (όπως προκύπτει από τη δεύτερη μέσα στη χρονιά μείωση των τελών διασύνδεσης από σταθερό προς κινητό που ισχύει από την 1η Οκτωβρίου 2004), συμπίεσαν τη βραχυπρόθεσμη κερδοφορία της. Προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία στις προκλήσεις αυτές, η εταιρεία θα αναπροσαρμόσει τη στρατηγική της για τη συνεχή βελτίωση της μακροπρόθεσμης κερδοφορίας της, ενισχύοντας την παρουσία της στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας».
Τα αποτελέσματα εννεαμήνου της ΤΙΜ Hellas είναι μη ελεγμένα από τους ελεγκτές και εκφρασμένα σύμφωνα με τις γενικά αποδεκτές λογιστικές αρχές των ΗΠΑ (US GAAP).
Η συνολική πελατειακή βάση της ΤΙΜ Hellas διαμορφώθηκε στους 2.414.043 πελάτες στο τέλος Σεπτεμβρίου 2004, εκ των οποίων οι 1.599.880 είναι χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας (66,3% της πελατειακής βάσης) ενώ οι πελάτες βάσει συμβολαίου ανήλθαν σε 814.163.
Η μέση μηνιαία χρήση ανά συνδρομητή με συμβόλαιο η οποία αυξήθηκε στα 237,4 λεπτά (+20,6% ετησίως). Η μέση μηνιαία χρήση ανά πελάτη καρτοκινητής τηλεφωνίας αυξήθηκε επίσης κατά 13,2% ετησίως, διαμορφώνοντας έτσι τη μέση μηνιαία κίνηση ανά πελάτη στα 106,0 λεπτά (+26,2% ετησίως).
Ο δείκτης για το μικτό μέσο μηνιαίο έσοδο ανά πελάτη (blended ARPU) διαμορφώθηκε στα € 27,6 αυξημένος κατά 13,7% από την αντίστοιχη περίοδο του 2003, ενώ το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά συνδρομητή με συμβόλαιο (contract ARPU) διαμορφώθηκε στα € 50,7 αυξημένο κατά 7,9% ετησίως. Το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά χρήστη καρτοκινητής τηλεφωνίας αυξήθηκε επίσης κατά 8,3% ετησίως φτάνοντας τα € 13,7.