Την ενοποίηση των συστημάτων του πρώην δικτύου καταστημάτων της Millennium Bank, στο ενιαίο περιβάλλον των συστημάτων πληροφορικής του Ομίλου της, ολοκλήρωσε το σαββατοκύριακο η Τράπεζα Πειραιώς.
Την ενοποίηση των συστημάτων του πρώην δικτύου καταστημάτων της Millennium Bank, στο ενιαίο περιβάλλον των συστημάτων πληροφορικής του Ομίλου της, ολοκλήρωσε το σαββατοκύριακο η Τράπεζα Πειραιώς.
Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013, όλοι οι πελάτες του πρώην δικτύου της Millennium Bank και της Τράπεζας Πειραιώς εξυπηρετούνται, από κοινά συστήματα πληροφορικής και με τις ίδιες διαδικασίες, μέσα από το ενοποιημένο δίκτυο των 960 καταστημάτων, των 2.060 ΑΤΜs και των 400 μηχανημάτων Easypay.
Από την ίδια ημέρα, όλοι οι πελάτες χρησιμοποιούν για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους την πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank καθώς και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς. Τα συστήματα πληροφορικής του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς λειτουργούν στο νέο Data Center του Ομίλου, το οποίο διαθέτει πιστοποίηση από τον αμερικανικό οργανισμό Uptime Institute.
«Σε χρονικό διάστημα 14 μηνών, 6 τράπεζες έγιναν 1, προς όφελος των 6,9 εκατομμυρίων πελατών της ενιαίας πλέον Τράπεζας Πειραιώς. Χρόνος που αποτελεί ρεκόρ στα παγκόσμια τραπεζικά χρονικά, με βάση τις διεθνείς αναφορές», επισημαίνει η Πειραιώς στην ανακοίνωσή της.
Η ενοποίηση των συστημάτων πληροφορικής της Millennium Bank ήταν το πέμπτο και τελευταίο βήμα, μετά την ενοποίηση των συστημάτων πληροφορικής της πρώην ΑΤΕbank, και των εγχώριων δικτύων της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, της πρώην Τράπεζας Κύπρου και της πρώην CPB Bank.