Την απόφασή της να αποσύρει τη μάρκα Chevrolet από την Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2015 ανακοίνωσε η General Motors, από τη στιγμή που απέτυχε να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς.
Την απόφασή της να αποσύρει τη μάρκα Chevrolet από την Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2015 ανακοίνωσε η General Motors, από τη στιγμή που απέτυχε να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς.
Αντ' αυτού, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα εστιάσει την προσοχή της στις μάρκες Opel και Vauxhall, στην προσπάθειά της να επιστρέψει σε κερδοφορία στη γηραιά ήπειρο.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, μετά την ιαπωνική Toyota, ανακοίνωσε ότι η απόφαση αυτή θα την επιβαρύνει εφάπαξ με το ποσό του 1 δισ. δολαρίων, όμως θα συμβάλει σε μείωση του κόστους στο τμήμα παραγωγής, μάρκετινγκ και διανομής.
Η GM θα συνεχίσει να πωλεί τα Chevrolet στη Ρωσία, η οποία ενσωματώθηκε πρόσφατα στο ευρωπαϊκό τμήμα της εταιρείας, όμως το συγκεκριμένο brand θα εξαφανιστεί από τις αντιπροσωπείες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης.