Τους άξονες της ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής της Ελλάδας παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη στη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο πλαίσιο της εκθεσης Τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.
Τους άξονες της ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής της Ελλάδας παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη στη διάρκεια ομιλίας της σε εκδήλωση στο πλαίσιο της εκθεσης Τουρισμού «Philoxenia» στη Θεσσαλονίκη.
Οι άξονες αυτοί είναι:
Η υπουργός Τουρισμού απευθύνθηκε και στον ιδιωτικό τομέα λέγοντας ότι «διανύουμε μια περίοδο μεγάλων ευκαιριών» στη χώρα μας και κάλεσε τους ιδιώτες επενδυτές να τις αξιοποιήσουν και να επενδύσουν στο χώρο του τουρισμού.
Η κ. Κεφαλογιάννη είπε ότι το 2013 πήγαμε πολύ καλά στον τουρισμό και ότι η Ελλάδα, ως τουριστικός προορισμός, κατέκτησε τη θέση της στο διεθνή ανταγωνισμό, επειδή απέδωσαν οι σκληρές και συνεχείς προσπάθειες που καταβλήθηκαν.
Παράλληλα, δήλωσε αισιόδοξη και για το 2014, αλλά τόνισε πως πρέπει να υπάρξει κοινός βηματισμός και συντονισμός.
Όπως είπε, ο στόχος είναι η παραγωγή ενός σύγχρονου τουριστικού προϊόντος και να διασφαλίσει η Ελλάδα τη θέση που της αξίζει στο διεθνές τουριστικό στερέωμα.
Πηγή: ΑΜΠΕ