Πάνω από 30% του συνόλου είναι τα franchising σημεία πώλησης που χάθηκαν στην τριετία της κρίσης όπως εκτιμούν πηγές της αγοράς μιλώντας προς τη «Ν».
Πάνω από 30% του συνόλου είναι τα franchising σημεία πώλησης που χάθηκαν στην τριετία της κρίσης όπως εκτιμούν πηγές της αγοράς μιλώντας προς τη «Ν».
Ωστόσο παρά τις αντιξοότητες που συνεπάγεται η οικονομική ύφεση, τον αποκλεισμό του από το ΕΣΠΑ και σε ορισμένες περιπτώσεις κάποιες κακές επιχειρηματικές πρακτικές που έφεραν προστριβές μεταξύ franchisors και franchisees εν μέσω κρίσης, το franchising παραμένει ένα αξιόπιστο εργαλείο ανάπτυξης.
Πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι η αναλογία 1/10 ανεξάρτητες/franchise επιχειρήσεις που διατηρούν δραστηριότητα πέντε χρόνια μετά την ίδρυσή τους εξακολουθεί να γέρνει υπέρ του franchise, αν και έχει διαφοροποιηθεί κατά τι λόγω της οικονομικής συγκυρίας που συνδέθηκε με αύξηση συνολικά των λουκέτων στην αγορά (περισσότερες από 110.000 επιχειρήσεις στην πενταετία, μόνο με βάση τα πρόσφατα στοιχεία του ΙΚΑ) και ταυτόχρονα ενίσχυσε την «επιχειρηματικότητα ανάγκης» με την ίδρυση πληθώρας νέων επιχειρήσεων.