Στην Ινδία έχει στρέψει την προσοχή της η Marks & Spencer, με τη δέσμευση να καταστήσει την ινδική αγορά τη δεύτερη μεγαλύτερη για την εταιρεία, μετά από αυτή της Βρετανίας.
Στην Ινδία έχει στρέψει την προσοχή της η Marks & Spencer, με τη δέσμευση να καταστήσει την ινδική αγορά τη δεύτερη μεγαλύτερη για την εταιρεία, μετά από αυτή της Βρετανίας, ώστε να αντισταθμίσει την επιβράδυνση των ρυθμών κερδοφορίας και πωλήσεων.
Σύμφωνα με τον Μαρκ Μπόλαντ, διευθύνοντα σύμβουλο της Μ&S, η ινδική αγορά συγκαταλέγεται μεταξύ των προτεραιοτήτων της βρετανικής εταιρείας.
Στόχος της M&S είναι το άνοιγμα 80 υποκαταστημάτων στην Ινδία έως το 2016, έναντι 36 σήμερα, μέσω κοινοπραξίας με τη Reliance Retail. H εταιρεία σχεδιάζει μελλοντικά νέα καταστήματα σε Μουμπάι και Δελχί, αλλά και σε μικρότερες πόλεις.