Σεμινάριο ηγεσίας με τίτλο «Ο δρόμος προς το Όραμα σου: δες την αλλαγή που θες να γίνει στον κόσμο-Τώρα!» διοργάνωσε η εταιρεία συμβούλων SARGIA Partners την Πέμπτη στο Κτήμα Πεντελικόν.
Σεμινάριο ηγεσίας με τίτλο «Ο δρόμος προς το Όραμα σου: δες την αλλαγή που θες να γίνει στον κόσμο-Τώρα!» διοργάνωσε η εταιρεία συμβούλων SARGIA Partners την Πέμπτη στο Κτήμα Πεντελικόν.
Βασικός ομιλητής του σεμιναρίου ήταν ο Hendre Coetzee, «δάσκαλος» των Master Coaches και ιδρυτής του Center for Advanced Coaching, ο οποίος χαρτογράφησε μαζί με τους συμμετέχοντες του 2ου Σεμινάριου Ηγεσίας της εταιρείας τις πηγές και τη μεθοδολογία που απαιτούνται προκειμένου να καταλήξουν σε ένα σαφές πλάνο δράσης για άμεσα αποτελέσματα προς την επίτευξη του οράματός τους.
Σε 3 ενότητες, o κ. Coetzee έδωσε στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα εργαλεία για την παραδοχή της υφιστάμενης θέσης τους, τη διερεύνηση και τη χαρτογράφηση του προσωπικού και εταιρικού οράματος τους, ενώ τους καθοδήγησε στους τρόπους με τους οποίους θα πραγματώσουν το όραμα τους,
Πολύ χαρακτηριστικά, ο Hendre Coetzee τόνισε στους συμμετέχοντες ότι είναι στο χέρι του καθενός να σχεδιάσει το μέλλον του, διαφορετικά κάποιος άλλον θα το ορίσει για εκείνους . Επίσης, επεσήμανε ότι αυτό που χρειάζεται σήμερα στην Ελλάδα είναι καινοτόμος σκέψη, συγκεκριμένη δέσμευση και δράση για να υπάρξει πρόοδος από την επιβίωση στη συμμετοχή.
Ο Τ. Σιμιτζής, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ερευνών Alternative Research Solutions, παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας «Your VISION Quest»,
«Η έρευνα μας έδειξε ότι το όραμα είναι θέμα άποψης (Vision is a Point of View). Όλοι θεωρούν ότι έχουν όραμα. Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο διαφορετικά σκέφτονται άνθρωποι που κατά βάση συμφωνούν στο ίδιο πράγμα, ότι το όραμα είναι σημαντικό και πρέπει να υπάρχει σε μια επιχείρηση» δήλωσε.
Εντός αυτού του πλαισίου, παρουσίασε στοιχεία για το αν οι στρατηγικές αποφάσεις βασίζονται σε πρακτικές και στοιχεία του παρελθόντος ή στη διαίσθηση, για τη διαφορετική οπτική μεταξύ αντρών και γυναικών όσον αφορά το προσωπικό όραμα, για το πώς επηρεάζει ο ιδιοκτήτης το εταιρικό όραμα της εταιρίας, καθώς και για τα κοινά αλλά και τα διαφορετικά στοιχεία που εμφανίζονται ανάμεσα σε μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, ελληνικές ή πολυεθνικές εταιρείες.