Τη λειτουργία του διαδικτυακού στοιχήματος στην Πολωνία ξεκίνησε στις 23 Οκτωβρίου 2013 η θυγατρική της Intralot στη χώρα, Totolotek, σε συνέχεια της εξαετούς άδειας που έλαβε τον Ιούλιο από το πολωνικό υπουργείο Οικονομικών.
Τη λειτουργία του διαδικτυακού στοιχήματος στην Πολωνία ξεκίνησε στις 23 Οκτωβρίου 2013 η θυγατρική της Intralot στη χώρα, Totolotek, σε συνέχεια της εξαετούς άδειας που έλαβε τον Ιούλιο από το πολωνικό υπουργείο Οικονομικών.
Η Totolotek, σε συνεργασία με την Intralot Interactive, έχει αναπτύξει και προσφέρει στους πολωνούς παίκτες ένα χαρτοφυλάκιο διαδικτυακών παιχνιδιών, που περιλαμβάνει αθλητικό στοίχημα προκαθορισμένης απόδοσης, αμοιβαίο στοίχημα επί αθλητικών γεγονότων μέσω διαδικτύου και Ζωντανό Στοίχημα (Live Betting).
Τα νέα παιχνίδια, τα οποία έχουν αναπτυχθεί πάνω στην διαδικτυακή πλατφόρμα της Intralot σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας και υπεύθυνης συμμετοχής (responsible gaming), προσφέρονται στους παίκτες μέσω της τεχνολογικά προηγμένης και φιλικής προς το χρήστη ιστοσελίδας της εταιρείας www.totolotek.pl.
«Στην Πολωνία διαθέτουμε ένα εκτενές δίκτυο σημείων πώλησης, το οποίο έχει υποστηρίξει τη μέχρι σήμερα επιτυχημένη πορεία μας. Αφουγκραζόμενοι τις απαιτήσεις της νέα εποχής, αποφασίσαμε να εισέλθουμε στην αγορά διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας συναρπαστικά παιχνίδια τα οποία πλέον θα μπορούν να παίζουν εύκολα και από τον υπολογιστή τους. Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του διαδικτυακού στοιχήματος στην Πολωνία βασίστηκαν σε εκτενή έρευνα που πραγματοποιήσαμε πάνω στις προτιμήσεις και τις συνήθειες των Πολωνών παικτών. Στόχος μας με την εισαγωγή αυτού του νέου προϊόντος είναι να επεκτείνουμε περαιτέρω την πελατειακή μας βάση», δήλωσε ο Adam Lamentowicz, CEO της Totolotek.
Ο Φώτης Μαυρουδής, Managing Director Europe/North Africa του Ομίλου Intralot, ανέφερε από την πλευρά του πως «το νέο βήμα στην Πολωνία υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε την μακρά και επιτυχημένη δραστηριότητά μας στη χώρα, ταυτόχρονα όμως τονίζει τη στρατηγική του Ομίλου Intralot να προσφέρει στους παίκτες διεθνώς την Ενιαία Εμπειρία Παιχνιδιού (Universal Gaming Experience), που υλοποιεί τη σύγκληση των πολλαπλών Καναλιών Συμμετοχής στα Τυχερά Παιχνίδια - Πρακτορεία, Διαδίκτυο, Κινητή Τηλεφωνία».