Αύξηση κατά 10% των πελατών της που επισκέπτονται την Ελλάδα αναμένει η TUI για το 2014. Σε ανακοίνωση της εταιρείας μετά από τη συνάντηση του διεθύνοντος συμβούλου της Πίτερ Λονγκ με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά αναφέρεται ότι η χώρα «κοιτάζει μπροστά και προσβλέπει πια στην ανάπτυξη, στην οποία ο τουρισμός αναμφίβολα θα κατέχει ιδιαίτερη βαρύτητα».
Αύξηση κατά 10% των πελατών της που επισκέπτονται την Ελλάδα αναμένει η TUI για το 2014. Σε ανακοίνωση της εταιρείας μετά από τη συνάντηση του διεθύνοντος συμβούλου της Πίτερ Λονγκ με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά αναφέρεται ότι η χώρα «κοιτάζει μπροστά και προσβλέπει πια στην ανάπτυξη, στην οποία ο τουρισμός αναμφίβολα θα κατέχει ιδιαίτερη βαρύτητα».
«Η Ελλάδα γνώρισε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη το 2013, η οποία θα συνεχιστεί και το 2014, καθώς θα αυξήσουμε κατά περίπου 10% τον αριθμό των πελατών μας που ταξιδεύουν στη χώρα, φτάνοντας έτσι τον αριθμό των επισκεπτών μας στην Ελλάδα περίπου στα δύο εκατομμύρια», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Εκφράζεται επίσης η εκτίμηση ότι οι αφίξεις της TUI Travel στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να αυξάνονται.
«Αφήνοντας πίσω τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η χώρα την προηγούμενη τουριστική περίοδο, η Ελλάδα αντιμετωπίζει τα οικονομικά της προβλήματα, κοιτάζει μπροστά και προσβλέπει πια στην ανάπτυξη, στην οποία ο τουρισμός αναμφίβολα θα κατέχει ιδιαίτερη βαρύτητα», επισημαίνει η ταξιδιωτική εταιρεία.
Η TUI εμφανίζεται βέβαιη ότι η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να εξασφαλίσει ότι ο τουρισμός θα παραμείνει βασική κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας, «επενδύοντας στη βελτίωση των υποδομών, όπως είναι τα αεροδρόμια, τα λιμάνια καθώς και το οδικό δίκτυο».
Επίσης, σημειώνει ότι υποστηρίζοντας τη χώρα μας θα επεξεργαστεί από κοινού με την ελληνική κυβέρνηση την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε επιλεγμένους προορισμούς και θα συνεχίσει να επενδύει σε ξενοδοχειακές μονάδες, όχι μόνο με άμεσες επενδύσεις αλλά και με τη στήριξη των ξενοδόχων συνεργατών της.
«Θα ανοίξουμε νέα ξενοδοχεία στη Ρόδο και στην Κρήτη και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε την τοπική οικονομία των ελληνικών προορισμών, δημιουργώντας πρόσθετες ευκαιρίες απασχόλησης σε ολόκληρο το φάσμα της τουριστικής αλυσίδας στην Ελλάδα, μέσω των θυγατρικών και των προμηθευτών μας», καταλήγει.