Την περαιτέρω διεύρυνση της πελατειακής της βάσης για το 2002 ανακοίνωσε σήμερα η Cosmote, καθώς στο τέλος Δεκεμβρίου του 2002, οι ενεργοί πελάτες της εταιρείας ανήλθαν στους 3.506.338, παρουσιάζοντας αύξηση κατά περίπου 19% σε σχέση με το τέλος του 2001.
Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2002, του δεύτερου καλύτερου τριμήνου του έτους από πλευράς νέων συνδέσεων, η Cosmote πραγματοποίησε 137.569 καθαρές νέες συνδέσεις, εκ των οποίων 121.179 (88,1% του συνόλου των καθαρών νέων συνδέσεων) στον τομέα της καρτοκινητής και 16.390 (11,9%) σε πελάτες με συμβόλαια.
Σε όλη τη διάρκεια του 2002 η Cosmote προσείλκυσε συνολικά 562.806 νέους πελάτες ενώ εκτιμάται ότι η εταιρία και κατά το 2002 προσέλκυσε την πλειοψηφία των συνολικών καθαρών συνδέσεων στην αγορά, διατηρώντας την τάση που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία 3,5 συναπτά χρόνια.
Στο τέλος Δεκεμβρίου 2002, οι ενεργοί συνδρομητές με συμβόλαιο ανήλθαν σε 1.551.441, καταγράφοντας αύξηση 6,1% συγκριτικά με το 2001, ενώ οι ενεργοί πελάτες καρτοκινητής για την ίδια περίοδο ανήλθαν σε 1.954.897, αυξημένοι κατά 31,9% σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2001.
Βάσει των στοιχείων του τέταρτου τριμήνου του 2002, ο δείκτης αποσυνδέσεων της εταιρείας διαμορφώνεται σε 21,5%. Η συντριπτική πλειοψηφία των αποσυνδέσεων (περίπου 70%) αφορούσε εσωτερική μετακίνηση των πελατών με συμβόλαιο, όπως επίσης και μετακίνηση πελατών καρτοκινητής στο What’s Up?. Οι ενεργοί πελάτες του What’s Up? στο τέλος Δεκεμβρίου του 2002 ξεπέρασαν τους 451.000.
Κατά τη διάρκεια του δ΄ τριμήνου του 2002 η AMC, θυγατρική της Cosmote στην Αλβανία, πραγματοποίησε 78.265 καθαρές νέες συνδέσεις, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία της εταιρείας, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της. Η συνολική πελατειακή βάση της AMC στο τέλος Δεκεμβρίου 2002 ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο και ανήλθε σε 501.147 πελάτες, σημειώνοντας αύξηση κατά 18,5% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. Από αυτούς, οι 486.682 (97,1% του συνόλου) είναι πελάτες καρτοκινητής και οι υπόλοιποι 14.465 είναι συνδρομητές βάσει συμβολαίου. Η αύξηση στη συνδρομητική βάση της AMC ανέρχεται σε 83,5% σε σχέση με την ίδια περσινή περίοδο