Κατά 113,4% διευρύνθηκε σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο η πελατειακή βάση της Telestet στο τέταρτο τρίμηνο, καθώς προστέθηκαν 156.322 νέοι πελάτες.
Σε ετήσια βάση, ο συνολικός αριθμός των πελατών ανήλθε στα 2.513.642, παρουσιάζοντας αύξηση 17,7%. Από αυτούς το 69,5% είναι χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας και το υπόλοιπο ποσοστό συνδρομητές με συμβόλαιο ή εταιρικοί πελάτες.
Επίσης η Telestet μέσα στο 2002 αύξησε από 57 σε 127 τα καταστήματά της (τα Telestet Centers) και το 2003 στόχος είναι ο συνολικός αριθμός τους να ανέλθει σε περίπου 160.
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Βαρσάκης ανακοίνωσε ότι μέχρι και το Φεβρουάριο θα συνεχιστεί η δωρεάν αποστολή μηνυμάτων ΜΜS, ενώ για τον τρόπο χρέωσης εξετάζονται δύο εναλλακτικά σενάρια: Χρέωση ανά μήνυμα και χρέωση ανά όγκο μηνύματος. Επίσης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέες μειώσεις στα τιμολόγια, μια και οι άλλες δύο ανταγωνίστριες εταιρίες Cosmote και Vodafone προχωρούν σε τέτοιες κινήσεις και ανακοίνωσε ότι σύντομα η Telestet θα αναπτύξει το δίκτυο UMTS, που αφορά κινητά τηλέφωνα και υπηρεσίες νέας γενιάς.
Για τις προοπτικές του 2003 ο κ. Βαρσάκης δεν ήταν και τόσο αισιόδοξος, σε ό,τι τουλάχιστον αφορά την αύξηση της πελατειακής βάσης, καθώς, όπως ανέφερε, η διείσδυση της εγχώριας αγοράς κινητής τηλεφωνίας έχει φτάσει το 82%, γεγονός που μειώνει σημαντικά την πίτα των υποψήφιων πελατών.
Για το λόγο αυτό, πρόσθεσε, θα δοθεί έμφαση πλέον στην παροχή νέων υπηρεσιών, ενώ το κύριο βάρος θα πέσει στα κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς.
Πηγή: AΠΕ