Στην πρόταση της Εθνικής Στρατηγικής Εξαγωγών, με στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές και κλάδους με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε διεθνές επίπεδο αποσκοπεί ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, στη φετινή διοργάνωση του συνεδρίου Iatto Forum- Export Summit II.
Στην πρόταση της Εθνικής Στρατηγικής Εξαγωγών, με στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές και κλάδους με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε διεθνές επίπεδο αποσκοπεί ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, στη φετινή διοργάνωση του συνεδρίου Iatto Forum- Export Summit II.
Σε συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε ο ΣΕΒΕ, στα γραφεία του, παρουσιάστηκαν οι στόχοι και το τελικό πρόγραμμα του συνεδρίου, με θέμα «Inspiring Trade Globally».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με την 39η Παγκόσμια Συνέλευση του International Association of Trade Training Organisations-IATTO, στις 25-27 Σεπτεμβρίου 2013, στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών και του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Μέγας χορηγός του Συνεδρίου είναι η Εθνική Τράπεζα. Το συνέδριο υλοποιείται με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, του Βιοτεχνικού και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος.
Για 3 ημέρες, πάνω από 25 ομιλητές και σύνεδροι από 20 χώρες (Αυστραλία, Βουλγαρία, Hνωμένο Βασίλειο, Εσθονία, Ν. Αφρική, ΗΠΑ, Ιταλία, Κίνα, Κροατία, Μαλαισία, Ρουμανία, Ρωσία, Σουηδία, Σλοβενία, Ταϊβάν και Τουρκία) θα συζητήσουν με τις ελληνικές επιχειρήσεις τις τεχνικές του εξωτερικού εμπορίου και «μυστικά» για τις νέες αγορές-στόχους με τη μεγαλύτερη δυναμική.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «ο ΣΕΒΕ, πιστός στο δόγμα ‘Παράγω και Εξάγω’ και στον στόχο συμμετοχής της συνολικής εξωστρέφειας (εξαγωγές αγαθών, τουρισμού, ναυτιλίας και ΑΞΕ) στο 50% του παραγόμενου προϊόντος της χώρας μέχρι το 2020 – ένας στόχος που στηρίχθηκε από την Κυβέρνηση – στη φετινή διοργάνωση του συνεδρίου αποσκοπεί στα εξής:Να προτείνει την Εθνική Στρατηγική Εξαγωγών, με στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές και κλάδους με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε διεθνές επίπεδο. Να ενισχύσει την δικτύωση α) μεταξύ ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων, για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας για ξένες αγορές, β) μεταξύ ελληνικών και ξένων φορέων ενίσχυσης εξωστρέφειας, με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, προτάσεων, καινοτομιών. Να υποστηρίξει την εθνική εξωστρέφεια από την πρακτική πλευρά, αναδεικνύοντας στις ελληνικές επιχειρήσεις λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εξαγωγική τους δραστηριότητα. Να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στις εξαγωγικές επιχειρήσεις».