Μείωση σε ποσοστό της τάξης του 1% εμφάνισαν το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης οι πωλήσεις της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας μέσων στον κόσμο, Vivendi Universal SA, αποτέλεσμα της μείωσης των εσόδων της από το τμήμα μουσικής παραγωγής.
Οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 8,05 δισ. ευρώ (8,7 δισ. δολ.) από 8,1 δισ. ευρώ την αντίστοιχη χρονική περίοδο πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Τα αποτελέσματα αυτά, δεν περιλαμβάνουν τα έσοδα από την πώληση δραστηριοτήτων της Vivendi, πέρυσι.