Επιδείνωση παρουσίασε, για πρώτη φορά σε διάστημα οκτώ μηνών, το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, ωστόσο οι καταναλωτές αύξησαν τις αγορές τους, σύμφωνα με έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου GfK.
Επιδείνωση παρουσίασε, για πρώτη φορά σε διάστημα οκτώ μηνών, το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, ωστόσο οι καταναλωτές αύξησαν τις αγορές τους, σύμφωνα με έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου GfK.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, ο δείκτης για τον Σεπτέμβριο υποχώρησε οριακά στις 6,9 μονάδες, από 7 μονάδες τον Αύγουστο όπου είχε ανέλθει στα υψηλότερα επίπεδα στη μετά κρίσης εποχή.
«Η ανοδική τάση που παρατηρήθηκε στο καταναλωτικό κλίμα μετά τον Φεβρουάριο ανεκόπη προς το παρόν, αναφέρει η GfK σε σχετική της ανακοίνωση, «Αυτό, όμως, δεν σημαίνει μεταστροφή της συνολικής τάσης και αρχή της πτώσης».
«Για την υποχώρηση αυτή ευθύνεται ενδεχομένως το ότι οι επενδυτές είναι ελαφρώς λιγότερο αισιόδοξοι σχετικά με την οικονομία», εξηγεί το ινστιτούτο. «Πιθανόν να έχουν παίξει κάποιο ρόλο και οι εκτιμήσεις για άνοδο των τιμών… Οι επενδυτές φοβούνται ότι θα εξασθενήσει η αγοραστική τους δύναμη».