Με ρυθμό 7% αναπτύχθηκαν οι 250 μεγαλύτερες εταιρίες του παγκόσμιου κλάδου καταναλωτικών προϊόντων το διάστημα Ιούνιος 2011 – Ιούνιος 2012, παρά την οικονομική αβεβαιότητα, σύμφωνα με έκθεση της Deloitte.
Με ρυθμό 7% αναπτύχθηκαν οι 250 μεγαλύτερες εταιρίες του παγκόσμιου κλάδου καταναλωτικών προϊόντων το διάστημα Ιούνιος 2011 – Ιούνιος 2012, παρά την οικονομική αβεβαιότητα, σύμφωνα με έκθεση της Deloitte.
Όπως αναφέρει η ετήσια έκθεση για τις παγκόσμιες δυνάμεις του κλάδου των καταναλωτικών προϊόντων, τα υψηλότερα κέρδη παρουσιάζουν οι εταιρίες της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής με ανάπτυξη 24%. Ακολουθούν οι εταιρίες της Λατινικής Αμερικής με ανάπτυξη 16%. Στην Ευρώπη, η ετήσια ανάπτυξη των γαλλικών εταιριών (15%) ξεπέρασε την ανάπτυξη των αντίστοιχων γερμανικών (6%) και βρετανικών (6%).
Για πρώτη φορά, την κορυφαία τριάδα της κατάταξης συμπληρώνουν εταιρίες του κλάδου ηλεκτρονικών προϊόντων. Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση με την Apple Inc. να ακολουθεί, ανεβαίνοντας 21 θέσεις σε πέντε χρόνια για να φτάσει στη δεύτερη θέση. H Panasonic Corporation παρέμεινε στην τρίτη θέση.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο κλάδος των προϊόντων μόδας σημείωσε τα υψηλότερα επίπεδα ανάπτυξης (14%) από όλους τους κλάδους που μελετήθηκαν. Επίσης παρέμεινε ένας από τους πιο κερδοφόρους κλάδους, με σύνθετο καθαρό περιθώριο κέρδους 8%. Ο κλάδος τροφίμων, ποτών και καπνού, αντιθέτως, σημείωσε πτώση από την κορυφαία 250η θέση.
«Η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις γύρω από τον πληθωρισμό, την κρίση του ευρώ και τις φυσικές καταστροφές. Οι υγιείς πωλήσεις στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων αποτελούν μια ένδειξη ότι η παγκόσμια οικονομία μπορεί να ανακάμψει, δήλωσε ο δρ. Άιρα Κάλις, διευθυντής Διεθνών Οικονομικών της Deloitte Ηνωμένων Πολιτειών.
«Αυτό σημαίνει ότι για τα επόμενα χρόνια, ο κλάδος θα πρέπει να δει σταθερή ανάπτυξη αλλά δυσανάλογα προερχόμενη από τις αναδυόμενες αγορές», προσθέτει.