Μετά από την αποκρατικοποίηση του ΟΠΑΠ σειρά παίρνουν ΟΛΠ - ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΥΑΘ, με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στέλιος Σταυρίδης, να τονίζει πως οι ιδιωτικοποιήσεις «πρέπει να τρέξουν», καθώς «χρειαζόμαστε ανάπτυξη» και «η χώρα δεν μπορεί να περιμένει».
Μετά από την αποκρατικοποίηση του ΟΠΑΠ σειρά παίρνουν ΟΛΠ - ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΥΑΘ, με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στέλιο Σταυρίδη, να τονίζει πως οι ιδιωτικοποιήσεις «πρέπει να τρέξουν», καθώς «χρειαζόμαστε ανάπτυξη» και «η χώρα δεν μπορεί να περιμένει».
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, μια ημέρα από την υπογραφή της σύμβασης πώλησης του 33% του ΟΠΑΠ στην Emma Delta, ο κ. Σταυρίδης χαρακτήρισε εμβληματική την εν λόγω ιδιωτικοποίηση, κάνοντας λόγο για σύνθετη και δύσκολη προσπάθεια, την οποία το ΤΑΙΠΕΔ έφερε εις πέρας σε διάστημα επτά μηνών.
Επόμενοι σταθμοί στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων είναι ο ΟΛΠ και ο ΟΛΘ, για τους οποίους - σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ- θα εκδοθεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος το αργότερο μέσα στον Σεπτέμβριο, ενώ στόχος είναι το α΄τρίμηνο του 2014 να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Σταυρίδης δήλωσε ότι το ΤΑΙΠΕΔ προτείνει την πώληση του συνόλου των μετοχών τόσο του ΟΛΘ όσο και του ΟΛΠ, ωστόσο ο πρόεδρος του τελευταίου, Γ. Ανωμερίτης, «έχει διαφορετική άποψη».
Μεταξύ των «στοιχημάτων» του ΤΑΙΠΕΔ είναι και η αποκρατικοποίηση της ΕΥΑΘ, η οποία, όπως επισήμανε ο κ. Σταυρίδης, θα πρέπει να έχει κλείσει μέχρι το τέλος του χρόνου ή τις αρχές του 2014. Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ επανέλαβε ότι δεν ιδιωτικοποιείται το νερό αλλά οι υπηρεσίες τιμολόγησης, συντήρησης και επέκτασης του δικτύου, καθώς και είσπραξης. Διαβεβαίωσε παράλληλα ότι μετά από την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ θα μειωθούν οι τιμές του νερού, οι οποίες θα παραμείνουν σταθερές για τουλάχιστον μια πενταετία.
Μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου θα ολοκληρωθεί η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ιδιωτικοποίηση της οποίας αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το πρώτο τρίμηνο του 2014. Ο κ. Σταυρίδης ανέφερε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Κινέζους, Ρώσους και Γάλλους, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «θα πάει σε εκείνον που θα δώσει τα περισσότερα».
Το ίδιο διάστημα πρόκειται να «τρέξει» και η αποκρατικοποίση της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού του Ελληνικού Δημοσίου ROSCO.
newsroom naftemporiki.gr