Στα 6,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του Ομίλου της Frigoglass κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2013, έναντι 8,7 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2012.
Στα 6,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του Ομίλου της Frigoglass κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2013, έναντι 8,7 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2012, μείωση στην οποία συνετέλεσε η αύξηση των δικαιωμάτων μειοψηφίας, λόγω της αυξημένης κερδοφορίας του Κλάδου Υαλουργίας στη Νιγηρία.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 0,7% στα 27,4 εκατ. ευρώ, με το αντίστοιχο περιθώριο να βελτιώνεται κατά 70 μονάδες βάσης στο 15,9%.
Οι καθαρές πωλήσεις του Ομίλου μειώθηκαν κατά 3,7% στα 172,4 εκατ. ευρώ. Σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης παρέμειναν, σε γενικές γραμμές, σταθερές το δεύτερο τρίμηνο, παρότι υπήρξε σημαντική βελτίωση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της ισχυρής ανάκαμψης της αγοράς της Ρωσίας.
Οι αγορές της Δυτικής Ευρώπης συνέχισαν να επηρεάζονται αρνητικά από την διατήρηση των δυσμενών συνθηκών στις αγορές Ιταλίας και Ελλάδας. Εν τω μεταξύ, μια προσωρινή μείωση των επενδύσεων σε επαγγελματικά ψυγεία από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola επηρέασε σημαντικά τις πωλήσεις του Ομίλου στην περιοχή της Αφρικής και Ασίας/Ωκεανίας.
Στη ΒόρειοΑμερική, οι πωλήσεις της περιόδου κατέγραψαν αύξηση, καθώς συνεχίζεται η αύξηση του μεριδίου της Frigoglass στην συγκεκριμένη αγορά. Παράλληλα, ο Κλάδος Υαλουργίας είχε εξαιρετικά καλές επιδόσεις, ωθούμενος από την ισχυρή αύξηση των πωλήσεων της μονάδας Jebel Ali και τη συνεχιζόμενη βελτίωση των θεμελιωδών μεγεθών της αγοράς της Δυτικής Αφρικής.
«Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση στην Ευρώπη, οι πωλήσεις του Ομίλου κυμάνθηκαν κοντά στα επίπεδα της περσινής χρονιάς, βοηθούμενες από τη σημαντική βελτίωση, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο, στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης στη Ρωσία. Παρόλα αυτά, η πτώση των πωλήσεων στην Αφρική, η οποία αντικατοπτρίζει την υψηλή βάση της περσινής περιόδου, είχε ως αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης το δεύτερο τρίμηνο να εμφανίζονται μειωμένες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο», σχολίασε ο Torsten Tuerling, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass.