Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2003 18:05

Υψηλός ο βαθμός ικανοποίησης για το «131» και το «134»

Σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2002, σε τυχαίο δείγμα άνω των 5.000 ατόμων, για την υπηρεσία «131» του ΟΤΕ, το 96% των ερωτηθέντων δήλωσε ικανοποιημένο για την ευγένεια και τη διάθεση εξυπηρέτησης, το 92% για την ταχύτητα εξυπηρέτησης και το 90% για την ορθότητα των πληροφοριών.

Ανάλογος ήταν ο βαθμός ικανοποίησης και από την υπηρεσία «134», το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών του ΟΤΕ.

Το «131» δέχεται ημερησίως περίπου 300.000 κλήσεις, εξυπηρετώντας το κοινό σε 24ωρη βάση. Το «134» λειτουργεί από τις 08.00 π.μ. έως τις 21.00 μ.μ., εκτός σαββατοκύριακου και αργιών, ενώ το 2002 πραγματοποιήθηκαν μέσω του κέντρου 1.000.000 παραγγελίες προϊόντων και υπηρεσιών του ΟΤΕ.