Την ανάπτυξη αυτοματοποιημένου συστήματος οργάνωσης της υπηρεσίας υποστήριξης (Help Desk) της διεύθυνσης μηχανοργάνωσης του ομίλου εταιρειών Allianz ανέλαβε η Byte Computer ABEE.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της τελευταίας, το νέο σύστημα είναι μια εφαρμογή τριών επιπέδων που λειτουργεί σε περιβάλλον Lotus Domino Server και το οποίο παρέχει μεταξύ άλλων:
-Αξιολόγηση μέσω στατιστικών στοιχείων της εμπλοκής των εργαζομένων στον εντοπισμό και την επίλυση του προβλήματος
-Πλήρες ιστορικό των προβλημάτων (είδος, πορεία επίλυσης, εμπλεκόμενοι) και καταγραφή των σημαντικότερων λύσεων
-Αξιολόγηση του χρόνου απόκρισης και αποκατάστασης βλαβών των συστημάτων από τους εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρείας και σύγκριση με τις συμβατικές τους υποχρεώσεις.