Άρχισαν σταδιακά οι εργασίες στα τμήματα Κόρινθος- Πάτρα και ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί, μετά την υπογραφή, τον περασμένο μήνα, της συμφωνίας μεταξύ του Δημοσίου και των παραχωρησιούχων- κατασκευαστών της Ολυμπίας Οδού και του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου.
Άρχισαν σταδιακά οι εργασίες στα τμήματα Κόρινθος- Πάτρα και ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί, μετά την υπογραφή, τον περασμένο μήνα, της συμφωνίας μεταξύ του Δημοσίου και των παραχωρησιούχων- κατασκευαστών της Ολυμπίας Οδού και του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου.
Σε ό,τι αφορά στην Ολυμπία Οδό, σε λειτουργία βρίσκονται, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, τέσσερα εργοτάξια και καλύπτουν αντίστοιχα τμήματα (Ζευγολατιό, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο, μετά από διετή διακοπή των εργασιών.
Οι εργασίες που εκτελούνται, σε διάφορες θέσεις κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου, περιλαμβάνουν χωματουργικές εργασίες (γενικές εκσκαφές και κατασκευές επιχωμάτων), εργασίες μετατόπισης δικτύων, κατασκευές άνω διαβάσεων, στεγάστρων των Τοίχων Αντιστήριξης, κατασκευή φρεατοπασσάλων, κατασκευή τοίχων ακροβάθρων γεφυρών, εργασίες σηράγγων και όσων άλλων αναγκαίων απαιτείται.
Στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, σε λειτουργία βρίσκονται τρία εργοτάξια στα τμήματα Ευαγγελισμός-Ραψάνη και Πλαταμώνας-Σκοτίνα. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται: δύο δίδυμες σήραγγες Τ1 και Τ2 στο ύψος των Τεμπών μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων (η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στα Βαλκάνια) και μια δίδυμη σήραγγα Τ3 στο ύψος του Πλαταμώνα μήκους 2,7 χιλιομέτρων.
Επίσης, εκτελούνται εργασίες κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν κατασκευή γεφυρών, χωματουργικές εργασίες και επιχώματα, εκσκαφή και εργασίες οδοποιίας, κατασκευή στηθαίων, τοίχων ακροβάθρων και μεσοβάθρων γεφυρών και κατασκευή κτιρίων εγκαταστάσεων σηράγγων.