Κέρδη προ φόρων εμφάνισε, για πρώτη φορά, το πρώτο τρίμηνο του 2013 η Hellas online, ενώ οι πελάτες της αυξήθηκαν κατά 5,2% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Κέρδη προ φόρων εμφάνισε, για πρώτη φορά, το πρώτο τρίμηνο του 2013 η Hellas online, ενώ οι πελάτες της αυξήθηκαν κατά 5,2% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 8,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα 56,5 εκατ. ευρώ. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στη μείωση των τελών τερματισμού προς κινητά αλλά και σταθερά δίκτυα, η οποία επηρεάζει τα έσοδα από υπηρεσίες χονδρικής καθώς και από τερματισμό κλήσεων στο δίκτυο μας.
Τα λειτουργικά κόστη, εξαιρουμένων των αποσβέσεων, μειώθηκαν κατά 14% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2012. Η μείωση αυτή αποδίδεται κατά 35% στην αποτελεσματική διαχείριση κόστους από την εταιρεία και το υπόλοιπο στα μειωμένα τέλη τερματισμού κινητής και σταθερής.
Η αντιστάθμιση της μείωσης των εσόδων από τη μεγαλύτερη μείωση των λειτουργικών εξόδων είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) από 16,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι σε 17,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Παράλληλα, η μείωση του τραπεζικού δανεισμού κατά 10 και πλέον εκατομμύρια ευρώ σε συνδυασμό με τη μείωση των επιτοκίων οδήγησε σε σημαντική βελτίωση του χρηματοοικονομικού της κόστους κατά 1,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Αποτέλεσμα των ανωτέρω, σε συνδυασμό και με τη μείωση των αποσβέσεων κατά 2,1 εκατ. ευρώ σε σχέση με πέρυσι, ήταν η hellas online να πετύχει οριακή κερδοφορία, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά από καταβολής της αγοράς των εναλλακτικών παρόχων.
«H hellas online γίνεται η πρώτη εταιρεία των εναλλακτικών παρόχων που σημειώνει κέρδη σε επίπεδο προ φόρων αποτελέσματος, έστω και οριακά. Το γεγονός ότι περάσαμε σε θετικό πρόσημο σε ένα τρίμηνο που η ευρυζωνική αγορά χαρακτηρίζεται από επιθετικές προσφορές και ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, με το επιχειρηματικό και ρυθμιστικό πλαίσιο να μην συμβάλλουν προς τη δημιουργία υγιούς ανταγωνισμού, οφείλεται στην προσήλωσή μας τα τελευταία χρόνια στην αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση και ορθολογική ανάπτυξη. Με οδηγό την επόμενη μέρα της hellas online στις τηλεπικοινωνίες, επικεντρωνόμαστε στην τεχνολογική υπεροχή και την εξυπηρέτηση του πελάτη, αξίες που επιβραβεύονται από την αγορά», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της hellas online, Αντώνης Κεραστάρης.