Τη διαμαρτυρία του για την αργή ανταπόκριση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) στις απαιτήσεις της νομοθεσίας και της αγοράς, παρά το γεγονός ότι λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια, εξέφρασε με επιστολή του στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων Τροφίμων (ΣΕΕΤ).
Τη διαμαρτυρία του για την αργή ανταπόκριση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) στις απαιτήσεις της νομοθεσίας και της αγοράς, παρά το γεγονός ότι λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια, εξέφρασε με επιστολή του στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων Τροφίμων (ΣΕΕΤ).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΣΕΕΤ, καταγράφονται πολύμηνες καθυστερήσεις στις απαραίτητες δημοσιεύσεις του ΓΕΜΗ, με αποτέλεσμα στην ουσία να έχει γίνει χειρότερη η κατάσταση για τις επιχειρήσεις σε σχέση με το πρότερο καθεστώς.
«Η λειτουργία του ΓΕΜΗ υποτίθεται θα έλυνε πολλά προβλήματα καθυστερήσεων και γραφειοκρατίας. Ομως οι επιχειρήσεις διαμαρτύρονται ότι τελικά αποδεικνύεται για άλλη μια φορά, πως η γραφειοκρατία δεν μπορεί να λυθεί παρά μόνο με ολική κατάργηση διαδικασιών, καθώς η απλή μεταφορά τους από έναν φορέα του Δημοσίου σε έναν άλλο δεν βελτιώνει τα πράγματα» αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρονται επιχειρήσεις ΑΕ μέλη του ΣΕΕΤ, οι οποίες, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, κατέθεσαν αιτήσεις για τροποποίηση καταστατικού στα μέσα Νοεμβρίου της περυσινής χρονιάς και δεν είχαν πάρει απάντηση μέχρι τις αρχές Μαΐου.