H επανεκκίνηση της αγοράς δεν θα γίνει με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, καθώς το έλλειμμά της δεν εντοπίζεται στις ώρες λειτουργίας, αλλά στον δραστικό περιορισμό της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, υπογραμμίζει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς σε ανακοίνωσή του για το προωθούμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης.
H επανεκκίνηση της αγοράς δεν θα γίνει με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, καθώς το έλλειμμά της δεν εντοπίζεται στις ώρες λειτουργίας, αλλά στον δραστικό περιορισμό της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, υπογραμμίζει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς σε ανακοίνωσή του, υπό τον τίτλο «Ποτέ την Κυριακή», για το προωθούμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης.
Μεταξύ άλλων ο ΕΣΠ κάνει λόγο για κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας, «ερήμην της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας», και για «πειραματική» νομοθετική ρύθμιση χωρίς σοβαρά επιχειρήματα».
«Για μια ακόμη φορά», υποστηρίζει, αποκαλύπτονται οι πραγματικές προθέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης, που εμμένει στην επιβολή αυτής της παρά μόνο με ανούσιες επικλήσεις ανάπτυξης, χωρίς να λαμβάνει υπόψη της τις καταστροφικές συνέπειες του μέτρου σε μια χειμαζόμενη αγορά και αγνοώντας την αντίθετη άποψη των ανθρώπων που λειτουργούν τα καταστήματά τους, των εργαζομένων, αλλά και αυτής της ίδιας της τρόικας.
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς, «η εκτόπιση της μικρομεσαίας επιχείρησης μέσα από την μεθοδευμένη αλλαγή μοντέλου επιχειρείν, οδηγεί στην οριστική και μη αναστρέψιμη αλλαγή του εμπορικού και επιχειρηματικού χάρτη της χώρας» και καταλογίζει στην κυβέρνηση ότι «σε μια περίοδο που πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε τα λουκέτα και να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, αντί να βοηθήσει την κοινή προσπάθεια προς αυτή τη κατεύθυνση, ουσιαστικά συντηρεί την κρίση».
«Αλήθεια», καταλήγει η ανακοίνωση, «ποιος είναι ο πραγματικός στόχος του υπουργείου; Η ενίσχυση της θέσης της μικρομεσαίας επιχείρησης στην αγορά, ή η σταδιακή εκτόπισή της; Η ενίσχυση των θέσεων εργασίας ή η απώλεια και η κατάργηση κεκτημένων δικαιωμάτων; Η εξυπηρέτηση των καταναλωτών ή η διάλυση της κοινωνικής συνοχής και οι αξίες της ελληνικής κοινωνίας;»