Πτωτικά κινήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία για δεύτερο συνεχή μήνα τον Μάρτιο, εξαιτίας των ασυνήθιστα χαμηλών θερμοκρασιών που αποθάρρυναν τους καταναλωτές από την εξόρμηση στα καταστήματα.
Πτωτικά κινήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία για δεύτερο συνεχή μήνα τον Μάρτιο, εξαιτίας των ασυνήθιστα χαμηλών θερμοκρασιών που αποθάρρυναν τους καταναλωτές από την εξόρμηση στα καταστήματα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας, οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν σε μηνιαία βάση κατά 0,3%, έπειτα από πτώση 0,6% που είχαν σημειώσει τον Φεβρουάριο.
Οι πωλήσεις υφασμάτων, ειδών ένδυσης και υπόδησης και δερμάτινων προϊόντων σημείωσαν βουτιά 12,7%. Πρόκειται για την μεγαλύτερη πτώση από τον Μάιο του 2009.
«Ο καιρός ίσως έπαιξε αποφασιστικό ρόλο εδώ: η μέση θερμοκρασία τον Μάιο ήταν σχεδόν 7% χαμηλότερη σε σχέση με πέρυσι», αναφέρει η στατιστική αρχή στην ανακοίνωσή της.