Το ενδιαφέρον τους για την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, αλλά και περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς και για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε cargo και logistics επαναβεβαίωσαν οι επικεφαλής του κινέζικου Shenzhen Airport και της Friedmann Pacific Asset Management, σε νέα συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Οικονομικών.
Το ενδιαφέρον τους για την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, αλλά και περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς και για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε cargo και logistics επαναβεβαίωσαν οι επικεφαλής του κινέζικου Shenzhen Airport και της Friedmann Pacific Asset Management, σε νέα συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Οικονομικών.
Επικεφαλής της κοινοπραξίας είναι η εταιρεία του αεροδρόμιου του Σενζέν, η οποία διαχειρίζεται ένα ταχέως αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της Κίνας, με κίνηση που προσεγγίζει τα 30 εκατ. επιβάτες σε ετήσια βάση, ενώ διακινούνται 828 χιλιάδες τόνοι εμπορεύματα.
Στόχος της κοινοπραξίας, σύμφωνα με το ΥΠΟΙΚ, είναι η περαιτέρω ενίσχυση της θέσης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με την προσέλκυση αεροπορικών εταιριών από τη ΝΑ Ασία και ειδικότερα η απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας και Κίνας. Η κοινοπραξία διαμορφώνει αυτή την περίοδο το επιχειρηματικό της σχέδιο και ετοιμάζεται για τη διαμόρφωση της πρότασης της.
Οι κινέζοι επενδυτές είχαν εκφράσει ήδη από την πρώτη τους συνάντηση με τον Κ. Στουρνάρα, την επιθυμία τους να εκδηλώσουν επίσημο ενδιαφέρον όταν θα ξεκινήσει η σχετική διαγωνιστική διαδικασία από το ΤΑΙΠΕΔ. Πρόθεση τους, όπως αναφέρει το ΥΠΟΙΚ, είναι να εξασφαλίσουν και το ποσοστό που κατέχει σήμερα η Hochtief.