Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN -μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22)- εκτελεί η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε..
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN -μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22)- εκτελεί η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε..
Η ανάκληση στην ελληνική αγορά αφορά 12.693 οχήματα, με περιόδους παραγωγής:
• ALMERA (N16) παραγωγής από 22/5/2001 έως 6/6/2003,
• ALMERA TINO (V10) παραγωγής από 22/8/2001 έως 13/5/2003,
• TERRANO II (R20) παραγωγής από 21/3/2003 έως 10/4/2003,
• PATROL (Y61) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003,
• X-TRAIL (T30) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003, και
• PICK-UP (D22) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003.
Η Nissan ενημερώθηκε από τον προμηθευτή της (Takata) ότι οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού των μπορεί να είναι εκτός προδιαγραφών.
Σύμφωνα με την Takata, η κατάσταση αυτή μπορεί να προκαλέσει υπερβολική πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου με πιθανό αποτέλεσμα τον διαχωρισμό του από την βάση του αερόσακου.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν με συστημένες επιστολές, προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση του σειριακού αριθμού της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.