Μια νέα συνεργασία στην κατηγορία των γαλακτοκομικών εγκαινίασε η Μαρινόπουλος Α.Ε., προκειμένου να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Μια νέα συνεργασία στην κατηγορία των γαλακτοκομικών εγκαινίασε η Μαρινόπουλος Α.Ε., προκειμένου να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία επέλεξε την ΕΒΟΛ για την παραγωγή των δύο νέων παραδοσιακών της γιαουρτιών. Πρόκειται για το «Παραδοσιακό Πρόβειο Γιαούρτι Carrefour» και το «Παραδοσιακό Αγελαδινό Γιαούρτι Carrefour».
Η νέα συνεργασία της Μαρινόπουλος εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της επιλογής να υποστηρίζει τους έλληνες παραγωγούς για τη διάθεση στην κατανάλωση των private label προϊόντων της.
Η ΕΒΟΛ ιδρύθηκε το 1952 από την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου, με σκοπό την συγκέντρωση, επεξεργασία και διάθεση φρέσκου γάλακτος στην τοπική αγορά.
«Με την ευθύνη και την ευαισθησία που διακρίνει και τις δύο εταιρείες, μέσα από τη συνεργασία τους αυτή θα επιτευχθεί ένας διπλός στόχος: αφενός η επιβράβευση και τόνωση της προσπάθειας των κτηνοτρόφων του Βόλου που ασχολούνται με την παραγωγή γάλακτος και αφετέρου η
ανάγκη των καταναλωτών να βρίσκουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα σε ελληνικά σούπερ μάρκετ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Jérôme Loubère.