Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 26 Μαΐου 2003 14:57

Everest: Αυξημένος κατά 40% ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο εννεάμηνο

Σε 47,080 εκατ. ευρώ ανήλθε στο εννεάμηνο 01/07/2002 – 31/03/2003 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου Everest σημειώνοντας αύξηση κατά 40,03% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης, όταν αυτός είχε διαμορφωθεί στα 33,623 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσίασαν αύξηση κατά 41,08% και τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) αύξηση 39,20% ανερχόμενα στα 6,646 εκατ. ευρώ έναντι 4,774 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο της περυσινής χρήσης.

Τα κέρδη προ φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας ενισχύθηκαν κατά 31,95% φθάνοντας τα 6,293 εκατ. ευρώ, έναντι 4,769 εκατ. ευρώ πέρσι, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων και μετά δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν στα 3,548 εκατ. ευρώ έναντι 3,214 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 10,41%.

Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου everest για το εννεάμηνο ο γενικός διευθυντής του Ομίλου κ. Αθ. Παπανικολάου τόνισε : «Παρά τις συνεχιζόμενες δυσμενείς οικονομικές συνθήκες που παρατηρούνται στην αγορά τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, στον Όμιλο everest επιτύχαμε σημαντικές οικονομικές επιδόσεις, διατηρώντας την πορεία ανάπτυξης και κερδοφορίας του. Η εντυπωσιακή αύξηση των αποτελεσμάτων είναι αποτέλεσμα προσεκτικής στρατηγικής με γνώμονα τη συντηρητικότητα μελετημένων και προγραμματισμένων κινήσεων και επιτυχημένων επιχειρηματικών δράσεων. Ενέργειες όπως είναι η επέκταση της συνεργασίας μας με την Hellas Flying Dolphins και η πλήρης ανάληψη της τροφοδοσίας των πλοίων της εταιρίας που έφθασε τα 36 πλοία, αλλά και η ανάπτυξη της δραστηριότητάς μας στους πολυχώρους εστίασης των Αυτοκινητιστών μέσω της θυγατρικής εταιρίας Olympus Plaza αποδίδουν ήδη, ενισχύοντας τα οικονομικά μας μεγέθη».

Ο κ. Παπανικολάου συνέχισε : «Όπως έχει δείξει η everest μέχρι σήμερα, προσπαθούμε πάντα να προηγούμαστε της αγοράς, προβλέποντας και προλαμβάνοντας τις ανάγκες των πελατών μας. Προς την κατεύθυνση αυτή έχουμε πραγματοποιήσει ήδη κινήσεις όπως είναι η συνεργασία με την easyinternetcafé για τη δημιουργία σημείων internet café σε επιλεγμένα καταστήματα, η ανακαίνιση και αναβάθμιση πολλών από τα καταστήματα μας, η δημιουργία και εισαγωγή νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίες μας επιτρέπουν να μιλάμε για διατήρηση της θετικής μας αναπτυξιακής πορείας μέχρι το κλείσιμο της τρέχουσας χρήσης».