Βελτίωση παρουσιάζει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, χάρη στις ενδείξεις για αύξηση των προσλήψεων, οι οποίες υπερκέρασαν τις ανησυχίες σχετικά με τη μελλοντική διαμόρφωση των εισοδημάτων.
Βελτίωση παρουσιάζει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, χάρη στις ενδείξεις για αύξηση των προσλήψεων, οι οποίες υπερκέρασαν τις ανησυχίες σχετικά με τη μελλοντική διαμόρφωση των εισοδημάτων.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε το Thomson Reuters σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανήλθε στις 76,3 μονάδες τον Φεβρουάριο, από 73,8 μονάδες τον Ιανουάριο, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 74,8 μονάδες.
Το βαρόμετρο των τρεχουσών οικονομικών συνθηκών σημείωσε άνοδο στις 88 από 85 μονάδες, ενώ ο δείκτης προσδοκιών των καταναλωτών ενισχύθηκε στις 68,7 από 66,6 μονάδες.
Πιο αισιόδοξα εμφανίζονται τα νοικοκυριά με εισοδήματα κάτω των 75.000 δολαρίων, καθώς «οι προσδοκίες για αύξηση της απασχόλησης έχουν υπερκεράσει τη μείωση των καθαρών απολαβών που οφείλεται στην εκπνοή των φοροαπαλλαγών», όπως σημειώνει ο διευθυντής της έρευνας, Ρίτσαρντ Κέρτιν.