Το όγδοο διαδοχικό ζημιογόνο τρίμηνο διένυσε η Sony, εν μέσω μειωμένης ζήτησης για τηλεοράσεις και στροφής του καταναλωτικού ενδιαφέροντος σε προϊόντα της Apple και της Samsung Electronics.
Το όγδοο διαδοχικό ζημιογόνο τρίμηνο διένυσε η Sony, εν μέσω μειωμένης ζήτησης για τηλεοράσεις και στροφής του καταναλωτικού ενδιαφέροντος σε προϊόντα της Apple και της Samsung Electronics.
Η μεγαλύτερη εξαγωγός καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών της Ιαπωνίας ανακοίνωσε συρρίκνωση των καθαρών ζημιών της στα 10,8 δισ. γεν (115 εκατ. δολ.) το τρίμηνο μέχρι τον Δεκέμβριο, από 159 δισ. γεν ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα στοιχεία απογοήτευσαν τους αναλυτές, οι οποίοι ανέμεναν κέρδη ύψους 21 δισ. γεν, κατά μέσο όρο.
Η διοίκηση της εταιρείας επανέλαβε, πάντως, την πρόβλεψη για ετήσια κέρδη ύψους 20 δισ. γεν, τα οποία θα σηματοδοτήσουν το πρώτο κερδοφόρος έτος της έπειτα από πέντε χρόνια.
Η Sony έχει δει το μερίδιο αγοράς να συρρικνώνεται, καθώς προσπαθεί να αναπτύξει προϊόντα ικανά να ανταγωνιστούν τα iPad της Apple και τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα Galaxy της Samsung. Το αδύναμο γεν, το οποίο έχει δώσει ώθηση στα κέρδη ανταγωνιστριών εταιρειών όπως η Panasonic και η Sharp, δεν κατάφερε να αντισταθμίσει τη «βουτιά» της ζήτησης για τηλεοράσεις.