Στις 89,7 μονάδες διαμορφώθηκε τον προηγούμενο μήνα ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πανεπιστημίου Μίσιγκαν έναντι 92,1 μονάδων το Μάιο. Με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία για τον Ιούνιο ο παραπάνω δείκτης είχε διαμορφωθεί στις 87,2 μονάδες.
Η εξασθένηση της εμπιστοσύνης των αμερικανών καταναλωτών στην οικονομία της χώρας τους οφείλεται κυρίως στην αβεβαιότητα που προκαλεί η διατήρηση της ανεργίας σε υψηλά επίπεδα.
Τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν ήταν ωστόσο καλύτερα από τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν υποχώρηση του δείκτη στις 87,3 μονάδες τον Ιούνιο.