Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 02 Απριλίου 2007 00:00

Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. : Σύμβαση για δύο (2) Μονάδες Παραγωγής Ενέργειας στην Ψυττάλεια

Υπεγράφη σήμερα μεταξύ της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. και της εταιρείας ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ η σύμβαση για την κατασκευή - στην Ψυττάλεια - δύο μονάδων συμπαραγωγής ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας, συνολικού προϋπολογισμού μελέτης ...
Υπεγράφη σήμερα μεταξύ της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. και της εταιρείας ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ η σύμβαση για την κατασκευή - στην Ψυττάλεια - δύο μονάδων συμπαραγωγής ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας, συνολικού προϋπολογισμού μελέτης 25.300.500 ευρώ. Συγκεκριμένα, η σύμβαση αφορά την κατασκευή: 1) Μίας μονάδας συμπαραγωγής ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας, ισχύος 14 MW, η οποία θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο φυσικό αέριο. 2) Μίας μονάδας συμπαραγωγής ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας, ισχύος 4,25 MW, η οποία θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο το βιοαέριο που παράγεται από το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Ψυττάλειας (ΚΕΛΨ). Η παραγόμενη από τις δύο μονάδες ηλεκτρική και θερμική ενέργεια θα χρησιμοποιείται για τις ανάγκες λειτουργίας του ΚΕΛΨ, ενώ το πλεόνασμα της ηλεκτρικής ενέργειας θα πωλείται στη ΔΕΗ.