Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 07 Ιουνίου 2005 00:00

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.: Καταβολή μερίσματος 0,90 Ευρώ ανά μετοχή για την εταιρική χρήση 2004.

Η 3η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΔΕΗ Α.Ε., που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2005, αποφάσισε την καταβολή μερίσματος 208.800.000 Ευρώ για την εταιρική χρήση 2004, ή 0,90 ...
Η 3η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΔΕΗ Α.Ε., που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2005, αποφάσισε την καταβολή μερίσματος 208.800.000 Ευρώ για την εταιρική χρήση 2004, ή 0,90 Ευρώ ανά μετοχή. Δικαιούχοι είναι οι κάτοχοι μετοχών της ΔΕΗ Α.Ε. κατά τη λήξη της συνεδρίασης των χρηματιστηρίων Αθηνών και Λονδίνου της 6ης Ιουνίου 2005. Την Τρίτη 7 Ιουνίου 2005 οι μετοχές της Εταιρίας θα διαπραγματεύονται στα Χρηματιστήρια χωρίς το δικαίωμα καταβολής μερίσματος. Το μέρισμα θα καταβληθεί εντός διμήνου μέσω των εξουσιοδοτημένων χειριστών των δικαιούχων μετόχων στο Σ.Α.Τ. Η ημερομηνία έναρξης θα γνωστοποιηθεί με νεώτερη ανακοίνωση της εταιρείας.