Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 02 Οκτωβρίου 2012 12:59

M.L.S. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ/ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ     ­MLS Πληροφορική: Είσοδος στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας   Η MLS ανακοινώνει την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας με το σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk & Drive. ...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

­MLS Πληροφορική: Είσοδος στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας

 

Η MLS ανακοινώνει την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας με το σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk & Drive. Στα πλαίσια του επιχειρηματικού πλάνου της εταιρείας, όπου επιλέγονται χώρες με προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης στην πλοήγηση, η Σαουδική Αραβία αποτελεί το επόμενο διεθνές της εγχείρημα μετά την Τουρκία, τη Χιλή και το Μαρόκο.

Για την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας,  η MLS συνεργάστηκε με τον εγχώριο όμιλο επιχειρήσεων Zaki Farsi Group σε μία αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία. Η Farsi GeoTech, εταιρεία του ομίλου Zaki Farsi Group, χαρακτηρίζεται για την ακρίβεια και την αξιοπιστία των χαρτών της. Για την ανάπτυξη του MLS Talk&Drive στα αραβικά, διέθεσε για πρώτη φορά τους χάρτες της στην MLS. Παράλληλα ανέλαβε κατ’ αποκλειστικότητα, την αντιπροσώπευση και διανομή των πλοηγών MLS Talk&Drive, οι οποίοι θα φέρουν την εμπορική επωνυμία FarsiNav Talk & Drive. Η πρώτη παραγγελία είναι 200.000$ και η Farsi GeoTech έχει ήδη καταβάλλει προκαταβολή 60.000$. Η έναρξη διάθεσης των προϊόντων της MLS στο καταναλωτικό κοινό της Σαουδικής Αραβίας αναμένεται του 2012.

Η Σαουδική Αραβία, με πληθυσμό 29 εκατομμύρια κατοίκους και 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο απαιτητική αγορά της Μέσης Ανατολής. Οι νέοι υψηλής αισθητικής ultra slim πλοηγοί MLS Talk&Drive με το περιβάλλον λειτουργίας τους αναπτυγμένο στην αραβική γλώσσα και με αναγνώριση φωνής στα αραβικά, έρχονται να καλύψουν ένα σημαντικό κενό σε μία αγορά όπου το ποσοστό διείσδυσης της πλοήγησης είναι κάτω από 5%.