Μείωση σε ποσοστό της τάξης του 17% σημείωσαν τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, WPP Group Plc.
Οπως μετέδωσε το Bloomberg News, τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 95,2 εκατ. λίρες Αγγλίας (152 εκατ. δολ.) ή 8,5 πένες ανά μετοχή, από 114,3 εκατ. λίρες ή 10 πένες ανά μετοχή, την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν σε ποσοστό 2,5%, φθάνοντας στο 1,91 δισ. λίρες από 1,96 δισ. λίρες, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι τα καθαρά της κέρδη θα ανήρχοντο σε 129,5 εκατ. λίρες.
Η WPP και οι ανταγωνίστριές της, όπως η γαλλική Havas S.A., μάχονται να μειώσουν τις δαπάνες των πελατών τους μετά τη μείωση της ζήτησης αγαθών και υπηρεσιών.
Με τις οικονομίες της Ευρώπης να συρρικνώνονται, αρχής γενομένης της ύφεσης στη Γερμανία, την Ιταλία και την Ολλανδία, η WPP θεωρεί μεγάλη την πρόκληση να αυξήσει τα κέρδη της, επισημαίνουν οικονομικοί αναλυτές. Περίπου το 1/4 των πωλήσεων της εταιρείας προέρχονται από τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.
Η εταιρεία, η οποία κάνει τις διαφημίσεις για τη σοκολάτα Kit-Kat και τα αυτοκίνητα Ford, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της περιορίστηκαν εξ αιτίας της υποχώρησης του δολαρίου έναντι της λίρας. Στη Βόρειο Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, το δολάριο υποχώρησε κατά 3,4% φέτος έναντι της λίρας.
Οι μετοχές της WPP, οι οποίες συνολικά κέρδισαν φέτος ποσοστό 20%, βρισκόντουσαν χθες στα ίδια επίπεδα, στις 570 πένες η μία.
Σημειώνεται, ότι, η εταιρεία αύξησε το μέρισμά της κατά 20%, στις 2,08 πένες ανά μετοχή.