Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 00:00
JUMBO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ : Ανακοίνωση Αλλων Σημαντικών Γεγονότων
Μέσα στην πασιφανή οικονομική συγκυρία, οι Έλληνες καταναλωτές φέτος τα Χριστούγεννα ψήφισαν και πάλι JUMBO με την μαζική επισκεψιμότητα στα καταστήματα του Ομίλου.
Ειδικά, στα καταστήματα JUMBO στην Ελλάδα, ο ...
Μέσα στην πασιφανή οικονομική συγκυρία, οι Έλληνες καταναλωτές φέτος τα Χριστούγεννα ψήφισαν και πάλι JUMBO με την μαζική επισκεψιμότητα στα καταστήματα του Ομίλου.
Ειδικά, στα καταστήματα JUMBO στην Ελλάδα, ο απόλυτος αριθμός αποδείξεων που εκδόθηκαν στα ταμεία το μήνα Δεκέμβριο, αυξήθηκε κατά 5% περίπου σε σχέση με πέρυσι. Αντιθέτως, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα στοιχεία, το λιανεμπόριο κατέγραψε κατά την εορταστική περίοδο έντονα πτωτικούς ρυθμούς λόγω της οικονομικής στενότητας αλλά και άλλων παραμέτρων όπως στην Ελλάδα οι αλλεπάλληλες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Κόντρα στα δυσάρεστα μηνύματα των καιρών, ο Όμιλος JUMBO, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα, ανακοινώνει ότι οι πωλήσεις του Ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος 2010- Ιούνιος 2011) παρέμειναν ουσιαστικά σταθερές (πτώση μικρότερη του 1%). Ο Όμιλος κατά το πρώτο εξάμηνο λειτούργησε 6 νέα υπερκαταστήματα τα οποία αναμένεται να βοηθήσουν μελλοντικά στην ανάπτυξη της εταιρείας.
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα δεν άφησε αλώβητο τον κλάδο των παιχνιδιών προκαλώντας σημαντικές παρενέργειες. Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων εκδηλώθηκαν τα πρώτα φαινόμενα προβλημάτων ρευστότητας του κλάδου και την αίτηση υπαγωγής ανταγωνιστικής αλυσίδας παιχνιδιών της Βορείου Ελλάδος στο άρθρο 99. Η εξέλιξη αυτή δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε αύξηση του μεριδίου αγοράς των JUMBO αφού αποδεδειγμένα πλέον προσφέρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής.
Η διοίκηση της εταιρείας είχε επικοινωνήσει στο επενδυτικό κοινό ότι η εκτίμησή της για τον ρυθμό αύξησης των πωλήσεων κατά την τρέχουσα οικονομική χρήση ήταν μεταξύ 0%-2% ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους θα ήταν μειωμένο κατά 6%. Κατά συνέπεια τα αποτελέσματα μετά φόρων σύμφωνα με τις παραπάνω παραδοχές διαμορφωνόταν σε € 60-65εκ.
Τα δύο πρώτα τρίμηνα κάθε οικονομικής χρήσης, παραδοσιακά είναι σημαντικά και ενδεικτικά για την πορεία των συνολικών ετήσιων μεγεθών. Με βάση αυτά η εκτίμηση της εταιρείας για τα καθαρά κέρδη παραμένει καθώς η ελάχιστη κάμψη του τζίρου του Ομίλου αντισταθμίζεται με προσδοκώμενη ελαφρώς μικρότερη πτώση στο μικτό περιθώριο κέρδους.
Το δίκτυο του Ομίλου αποτελείται σήμερα από 51 καταστήματα εκ των οποίων τα 44 είναι στην Ελλάδα, τα 3 στην Κύπρο και τα 4 στη Βουλγαρία ενώ ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό του πρόγραμμα με στόχο την λειτουργία έξι νέων καταστημάτων για την επόμενη οικονομική χρήση Ιούλιος 2011-Ιούνιος 2012.