Αύξηση κύκλου εργασιών 71% στα 1,7 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2003 σημείωσε η evalue, εταιρεία υπηρεσιών Call Center και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) του Ομίλου Γερμανός.
Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε βελτίωση της καθαρής θέσης της κατά 82%, γεγονός που αποδίδεται, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην αύξηση της πελατειακής βάσης, και του μικτού κέρδους που προέκυψε από την εσωτερική αναδιοργάνωση της.
Στόχος της διοίκησης για το 2004 είναι η εταιρεία να κατακτήσει μια θέση στην πρώτη τριάδα του κλάδου.
Σημειώνεται ότι η evalue διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Ξάνθη και στον Αγιο Στέφανο Αττικής, και απασχολεί 400 άτομα.