Οικονομία & Αγορές
Παρασκευή, 08 Ιανουαρίου 2010 00:00

JUMBO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ : Δελτίο Τύπου

Σε μια από τις πιο δύσκολες εορταστικές περιόδους της τελευταίας δεκαετίας για το ελληνικό λιανεμπόριο, οι καταναλωτές επέλεξαν -για μία ακόμη φορά- τον άριστο συνδυασμό χαμηλών τιμών και υψηλής ποιότητας ...
Σε μια από τις πιο δύσκολες εορταστικές περιόδους της τελευταίας δεκαετίας για το ελληνικό λιανεμπόριο, οι καταναλωτές επέλεξαν -για μία ακόμη φορά- τον άριστο συνδυασμό χαμηλών τιμών και υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Οι καταναλωτές σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία και τα φετινά Χριστούγεννα ψήφισαν με τα χρήματά τους και τις επισκέψεις τους, τα καταστήματα JUMBO. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο τζίρος στο ελληνικό λιανεμπόριο καταγράφει φέτος έντονα πτωτικούς ρυθμούς και η κατάσταση δεν φαίνεται να μεταβλήθηκε πολύ κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Στον αντίποδα, με θετικό πρόσημο κινήθηκε ο τζίρος των καταστημάτων JUMBO ενώ οι επισκέψεις καταναλωτών αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με πέρυσι. Ο Όμιλος Jumbo, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα, ανακοινώνει ότι οι πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος 2009- Ιούνιος 2010) αυξήθηκαν κατά 5,8% περίπου. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ρυθμός αυτός επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι ήταν η πρώτη χριστουγεννιάτικη περίοδος όπου ο όμιλος δεν πούλησε ηλεκτρονικές κονσόλες καθώς έχουν καταργηθεί. Οι κονσόλες αποτελούσαν περίπου το 11% των πωλήσεων του Δεκεμβρίου. Οι πωλήσεις της Ελλάδας παραμένουν ικανοποιητικές παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε προσθήκη καινούργιου καταστήματος στο δίκτυό της. Η Κύπρος παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα συνεχίζοντας να έχει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Όσον αφορά την Βουλγαρία, το νέο κατάστημα του Ομίλου στο Plovdiv που πρωτολειτούργησε τον Νοέμβριο συνέβαλε στην διψήφια αύξηση των πωλήσεων που σημειώθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος 2009- Ιούνιος 2010). Ο Όμιλος παρά το δύσκολο οικονομικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί στην Ελλάδα εντείνει τις προσπάθειές του ώστε να βγει πιο δυνατός μετά την κρίση. Σε αυτό αναμένεται να συμβάλουν και τα νέα καταστήματα που αναμένεται να λειτουργήσουν την επόμενη οικονομική χρήση (Ιούλιος 2010- Ιούνιος 2011). Πιο συγκεκριμένα ο όμιλος αναμένεται για την επόμενη οικονομική χρήση να ανοίξει δύο ακόμα υπερκαταστήματα στην Βουλγαρία, ένα στην Κύπρο και δύο στην Ελλάδα.